برپایی مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی با محوریت تشکل‌های مردمی
کد خبر: 4024466
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
امام جمعه کرمان بیان کرد:

برپایی مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی با محوریت تشکل‌های مردمی

امام جمعه کرمان با بیان اینکه در برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی باید مدیریت واحد و وحدت رویه را مد نظر قرار داد، گفت: در برگزاری بزرگداشت حاج قاسم فقط یک جبهه وجود دارد و آن هم جبهه مردمی و با محوریت تشکل‌های مردمی است.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی کمیته مردمی ستاد دومین سالگرد شهادت حاج قاسم در استان کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان صبح امروز هشتم دی‌ماه در دیدار با مسئول و اعضای این کمیته با بیان اینکه خدمت برای شهدا در ذات خود کار ارزشمندی است، اظهار کرد: کار برای شهید سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به دلیل ویژگی‌های این شهید بزرگوار ممتاز بوده و اهمیت ویژه‌ای دارد.

علیدادی‌سلیمانی بیان کرد: ویژگی‌هایی چون 40 سال مجاهدتی که بخش قابل توجهی از آن به طور مستقیم با استکبار جهانی بوده و اینکه شهید سلیمانی شهید جهانی و به طور شاخص شهید جبهه مقاومت است و بخش قابل توجهی از عمر خود را در جبهه و جهاد گذراند باعث می‌شود ارزش کار برای این شهید بیشتر شده و در پیشگاه خدا بیشتر دیده شود.

امام جمعه کرمان با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی دقیق و ثبت واقعی همه اقدامات، برنامه‌ها و وقایع بیان کرد: برای اینکه برگزاری این مراسم سال به سال بهتر شده و به سمت کمال برود و بتوان برای آن برنامه‌ریزی دقیق و درستی داشته باشیم باید به درستی همه مشکلات، موارد و اتفاقات ثبت شود.

وی با بیان اینکه در برگزاری مراسمی با این عظمت باید مدیریت واحدی و وحدت رویه را مد نظر قرار داد گفت: وحدت رویه در کمیته مردمی می‌تواند جبهه مردمی را قوی کند و نکته ویژه و مهم این کمیته هم مردمی بودن آن است.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه مراسم سالگرد شهادت شهید سلیمانی باید 100 درصد مردمی و به دست خود مردم برگزار شود و نظر مقام معظم رهبری هم همین است افزود: در برگزاری مراسم حاج قاسم فقط یک جبهه وجود دارد و آن هم جبهه مردمی و با محوریت تشکل‌های مردمی است.

وی تصریح کرد: برخی از مشکلات را می‌توان در هنگام برگزاری مراسم رفع کرد اما برخی از مشکلات نیاز است پس از پایان مراسم ارزیابی و بازنگری شده تا در آینده کار موفق‌تر شود.

انتهای پیام
captcha