جذب 100 درصدی سهم ایجاد اشتغال روستایی و عشایری در فارس
کد خبر: 4019100
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹

جذب 100 درصدی سهم ایجاد اشتغال روستایی و عشایری در فارس

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد فارس از جذب 100 درصدی سهم خود از ایجاد اشتغال روستایی و عشایری خبر داد و گفت: همچنین موفق به جذب 47 میلیارد تومان اعتبار مازاد برای این نوع اشتغال شده‌ایم.

سیداسماعیل جوادی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد فارس به گزارش ایکنا از فارس، سیداسماعیل جوادی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد فارس امروز، 16 آذرماه در جمع خبرنگاران  از اختصاص 47 میلیارد تومان اعتبار مازاد جهت اشتغال پایدار روستایی و عشایری استان فارس خبر داد و گفت: سهم عمده‌ای از سرمایه مورد نیاز برای احداث نیروگاه‌های خورشیدی در مناطق روستایی از محل این اعتبارات تأمین شده است.

وی افزود: سهم استان فارس از اعتبارات تخصیص یافته به اشتغال پایدار روستایی و عشایری، 126 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده که تاکنون تمام این مبلغ جذب شده است.

جوادی تصریح کرد: کمیته امداد استان فارس تاکنون علاوه بر جذب 100 درصدی سهم اعتبار خود، موفق به جذب 47 میلیارد تومان اعتبار مازاد شده است.

وی ضمن قدردانی از همکاری بانک‌های عامل گفت: در ارائه و جذب این اعتبارات بانک‌های کشاورزی، توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید با کمیته امداد همکاری و عاملیت پرداخت را به عهده دارند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد فارس در پایان تأکید کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده از طریق کارگروه ملی و ستاد مرکز، رایزنی‎های لازم جهت افزایش سقف این تسهیلات تا مبلغ 200 میلیون تومان انجام گرفته است. متقاضیان واجد شرایط می‌توانند از طریق مراجعه به کمیته امداد و ثبت‌نام در سامانه کارا اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha