ارسال 18 تن گوشت گرم به مناطق زلزله‌زده خوزستان و هرمزگان
کد خبر: 4017933
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰

ارسال 18 تن گوشت گرم به مناطق زلزله‌زده خوزستان و هرمزگان

معاون مؤسسه خیریه حضرت خدیجه(س) قم از ارسال 18 تن گوشت گوسفند به صورت بسته‌های یک‌ونیم و دو کیلویی به مناطق زلزله‌زده خوزستان و هرمزگان خبر داد و گفت: تصمیم گرفته شد تا ابتدا قربانی‌ها به گلزار شهدای کرمان آورده شوند و با اذن سردار سلیمانی به مناطق زلزله زده ارسال شود.

ارسال 18 تن گوشت گرم به مناطق زلزله‌زده خوزستان و هرمزگان

به گزارش ایکنا از کرمان، امروز پنجشنبه 11 آذر، پویش نذرقربانی و آیین توزیع نمادین ۱۸تن (هیجده هزارکیلو)گوشت گرم و ارسال به مناطق آسیب دیده خوزستان و هرمزگان در گلزار شهدای شهر کرمان برگزار شد.

علی حسین‌پور، معاون مؤسسه خیریه حضرت خدیجه(س) قم در حاشیه این مراسم بیان کرد: برنامه قربانی اول ماه قمری حدود دو سال و نیم است که به همت خیران برنامه تلویزیونی سمت خدا و مؤسسه خیریه حضرت خدیجه(س) قم انجام می‌شود و توسط کانون‌های مساجد سراسر کشور به دست نیازمندان می‌رسد.

حسین‌پور با بیان اینکه در دو ماه اخیر در مناطق زلزله‌زده خوزستان و اندیکا حدود 5 تا 6 هزار خانوار آسیب دیدند و در هرمزگان نیز در منطقه فین مردم دچار مشکل شدند، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، مقرر شد این بخش از قربانی به این دو مکان زلزله‌زده هرمزگان و خوزستان اختصاص پیدا کند.

معاون مؤسسه خیریه حضرت خدیجه(س) قم علت حضور در گلزار شهدای شهر کرمان و ارسال قربانی‌ها از این مکان را هم و غم سردار سلیمانی در کمک به نیازمندان و سیل‌زدگان و زلزله‌زدگان دانست و بیان کرد: با توجه به سخن خود حاج قاسم که در سیل خوزستان(بهار ۹۸) گفتند «امروز دفاع از حرم، کمک به مردم سیل زده خوزستان است» تصمیم گرفته شد تا ابتدا قربانی‌ها به این مکان آورده شوند و با اذن سردار سلیمانی به مناطق زلزله زده ارسال شود.

حسین‌پور با بیان اینکه در این مرحله 18 تن گوشت گوسفند به صورت بسته‌های یک‌ونیم و دو کیلویی بسته‌بندی شده است که به مناطق اعزام می‌شود، گفت: این برنامه از سال 98 شروع شده است و تاکنون حدود 600 هزار خانوار از این بسته‌ها برخوردار شدند.

انتهای پیام
captcha