افتتاح پروژه‌های فرهنگی و کارآفرینی در پردیس + عکس
کد خبر: 4017155
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
به‌مناسبت هفته بسیج انجام شد؛

افتتاح پروژه‌های فرهنگی و کارآفرینی در پردیس + عکس

به‌مناسبت هفته بسیج با حضور سردار ذوالقدر، فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران و جمعی از مسئولان روز گذشته، هفتم آذرماه، چندین پروژه‌ فرهنگی، کارآفرینی و ورزشی در شهرستان پردیس افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، طی مراسمی به‌مناسبت هفته بسیج، با حضور سردار ذوالقدر، فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، پیرفرشی، عضو هیئت مدیره شرکت عمران، سرگرد گرمابدری، فرمانده سپاه پاسداران شهرستان پردیس و جمعی از مسئولان، مجموعه فرهنگی بقیة‌الله(عج)(فاز 8)، زمین ورزشی علی لندی(فاز 8)، مجموعه فرهنگی، آموزشی و کارآفرینی حماسه(فاز 11)، حوزه رزمی شهید مرتضی ابراهیمی(فاز 5) و مجتمع بسیج ثارالله(فاز 1) در شهرستان پردیس افتتاح شد.

بازدید از یادمان شهدا، حوزه فرهنگی و بسیج، مجتمع ورزشی و فرهنگی شهید حاج قاسم سلیمانی از دیگر برنامه‌های این روز بود.

سردار ذوالقدر در حاشیه این مراسم گفت: با توجه به تازه تأسیس بودن پردیس، علاوه بر فعالیت‌های عادی بسیج، توجه ویژه‌ای نیز به نیازهای اساسی این شهر شده که یکی از آن‌ها ایجاد اشتغال به خصوص برای سرپرست‌های خانوار است. خوشبختانه شرکت عمران پردیس همکاری‌های فوق‌العاده‌ای داشته و مکان‌های مورد نیاز فرهنگی، اجتماعی و حتی بهداشتی از سوی این شرکت واگذار شده و ما وظیفه داریم به کمک مردم راه‌های خدمت به آن‌ها را پیدا کنیم.

نسا نژادزارع
 
انتهای پیام
captcha