تماشاخانه سیار کانون به مناطق جنوبی کشور می‌رود
کد خبر: 4017099
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
آغاز سفرهای فصل زمستان؛

تماشاخانه سیار کانون به مناطق جنوبی کشور می‌رود

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آستانه فصل زمستان به مناطق جنوبی کشور سفر می‌کند.

به گزارش ایکنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، با توجه به برون‌رفت از شرایط بحرانی کرونا، سفرهای فصل زمستان تماشاخانه‌های سیار کانون با در نظر گرفتن شرایط جغرافیایی و اقلیمی کشورمان، میهمان کودکان و نوجوانان مناطق مختلف و جزایر استان هرمزگان می‌شود.

امکان سفر به جزایر جنوبی و مناطق مختلف استان هرمزگان از روز 14 تا 23 آذر 1400 فراهم شده است و برنامه‌ها و نمایش‌ها به ترتیب در محله‌های حاجی‌آباد، احمدی، فین، بندرعباس (پالایشگاه)، ایسین، قلعه قاضی، پل، خمیر، بستک، جناح، بندر لنگه، قشم، لارک، سیریک، میناب و ابوموسی برای کودکان و نوجوانان اجرا خواهد شد.

برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این مناطق شامل پخش فیلم‌های سینمایی و انیمیشن‌های کانون، اجرای تئاتر و قصه‌گویی می‌شود و روزانه دو تا سه سانس اجرای برنامه در مناطق مختلف پیش‌بینی شده است. تماشاخانه‌های سیار کانون با هدف تحقق عدالت فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در سراسر کشور به‌ویژه مناطق کم برخوردار به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان می‌پردازد.

این تماشاخانه‌ها با برنامه‌ریزی معاونت تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همکاری اداره‌کل کانون استان هرمزگان، راهی مناطق جنوبی کشور می‌شوند.

استان هرمزگان حدود ۶۸هزار کیلومتر مربع مساحت دارد که از نظر پنهاوری هشتمین استان کشورمان است.

انتهای پیام
captcha