راه‌اندازی طرح سفیران قدس در کویت
کد خبر: 4016993
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۲

راه‌اندازی طرح سفیران قدس در کویت

انجمن «جوانان برای قدس» در کویت طرح «سفیران قدس » را با شعار «سفیری برای قدس باشید» را به منظور آماده‌سازی جوانان و آگاهی بخشی در مورد هویت اسلامی قدس راه‌اندازی کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از قدس پرس، این طرح با هدف آماده‌سازی حدود 100 مرد و زن جوان و استفاده از تلاش‌های آن‌ها در دفاع معنوی از قدس با مشارکت مربیان و متخصصان مختلف آغاز به کار کرد.  

عبدالرحمن الکندری، رئیس این انجمن به قدس پرس گفت: هدف از انجام این طرح پرورش نسلی مرتبط با آرمان قدس شریف و مسجدالاقصی، افزایش آگاهی نسبت به ابعاد موضوع، تشویق مشارکت در زمینه‌های مختلف حمایت و پشتیبانی از بیت‌المقدس و مسجد مبارک الاقصی و کمک به احیای این ارزش‌ها از طریق انتقال این پیام‌ها به هم‌سالان خود است.  

الکندری به نقش این طرح در تثبیت آرمان قدس در اذهان جوانان و قرار گرفتن آن در رأس اولویت‌های فرهنگی و فکری، خلاقیت و تنوع بخشیدن به پروژه‌های حمایت و دفاع از بیت‌المقدس و قدس اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه شامل چهار محور اصلی است که دوره‌های آموزشی متعددی تحت آن قرار می‌گیرد و محور اول مربوط به حوزه عمومی فرهنگی و فکری است که تمامی دانش فرهنگی و فکری لازم درباره قدس، مسئله فلسطین و ارائه اطلاعات تاریخی، جغرافیایی و حقوقی در زمینه این مسئله را شامل می‌شود.

محور دوم - به گفته الکندری - به تاریخ حمایت کویت از آرمان فلسطین در سطح رهبری سیاسی، تلاش‌های مردمی در دفاع از فلسطین و مقاومت در برابر اشغالگران می‌پردازد.  

محور سوم بر احراز صلاحیت افراد وابسته و ارائه مهارت‌هایی به او تمرکز می‌کند که نقش‌های عملی او را در حمایت از قدس و مسجدالاقصی را پشتیبانی می‌کند. 

الکندری خاطرنشان کرد: محور چهارم به تعهد اخلاقی و وظایف عملی در این زمینه می‌پردازد.

انتهای پیام
captcha