ضرغامی: اختصاص یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان وام حوزه گردشگری
کد خبر: 4014382
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶

ضرغامی: اختصاص یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان وام حوزه گردشگری

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اختصاص یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان وام در حوزه گردشگری، گفت: در حوزه گردشگری مشکل جدی مراکز اقامتی است.

به گزارش ایکنا، فارس نوشت: عزت‌الله ضرغامی امشب در شورای اداری استان زنجان با اشاره به ظرفیت استان زنجان در حوزه صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری اظهار کرد: ۸۸۰ آثار ثبتی داریم و در حوزه گردشگری مشکل جدی مراکز اقامتی است که طبق بازدید انجام شده تصمیماتی در آن اتخاذ شد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره با اینکه با وام تبصره ۱۸ و نرخ بهره ۹ درصد، یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان سهم گرفته‌ایم، تصریح کرد: بخشی از آن را هم به زنجان اختصاص خواهیم داد.

وی با بیان اینکه میراث فرهنگی همچون گنبد سلطانیه افتخار ملت ایران است، افزود: این گنبد ۹۰۰ سال سر پا ایستاده است و یک شخصی با نام سیدعلی غفاری ۵۰ سال است که آن را مرمت می‌کند اما محوطه سلطانیه در خور شان سلطانیه نیست و امیدواریم برنامه‌ریزی جدیدی دراین باره شود.

ضرغامی تصریح کرد: صنایع مس زنجان فوق‌العاده است و من با توجه به کاری که از هنرمندان دیدم برای سرمایه‌گذاری و اعطای وام اقدام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha