برخورد قاطع نیروی انتظامی کرمان با اعضای باند اشرار
کد خبر: 4014285
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹

برخورد قاطع نیروی انتظامی کرمان با اعضای باند اشرار

فرمانده انتظامی استان کرمان در مراسم وداع با مدافعان وطن با بیان اینکه با تمهیدات اندیشیده شده تمام اعضای این باند به سزای عمل خود خواهند رسید و به سرنوشت بدی گرفتار خواهند شد، گفت: تا پای جان برای تأمین امنیت مردم استان و کشور ایثارگری خواهیم کرد.

سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، مراسم وداع با پیکر پاک شهیدان سرتیپ دوم «مهدی توسنگ» سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر استان، ستوان دوم «احسان شیرخانی» و سرباز مدافع وطن «امیرحسین خدادادی» امروز پنج‌شنبه ۲۷ آبان‌ماه با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده‌های شهدا، مسئولان و مردم کرمان در حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار شد.

سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان در این مراسم با تبریک و تسلیت شهادت این سه شهید والا مقام گفت: نیروی پر افتخار نیروی انتظامی، این ستون مستحکم و استوار امنیت، امروز در عرصه‌های مختلف از مرزهای کشور اسلامی تا مرکز شهرها و روستاها منشاء خدمات و رشادت‌های بسیاری است و در راستای تأمین امنیت مردم در عرصه‌های مختلف حضور دارد.

سردار ناظری با بیان اینکه نیروی انتظامی در هر نقطه از کشور در حال ایثارگری است که نمونه بارز آن تقدیم نو گلان و همرزمانمان در اجرای این مأموریت‌های خطیر است، ادامه داد: نیروی انتظامی امروز افتخار دارد که درب شهادت بر روی مجاهدین راه خدا برای ما باز است و برای خدمت به مردم بصیر و ولایتمدار کشور جانفشانی می‌کند.

وی با بیان اینکه نیروهای نیروی انتظامی در پهنای جغرافیای استان کرمان در مکتب شهدا و مکتب سردار سلیمانی پرورش یافته‌اند، خطاب به مردم استان کرمان گفت: تا پای جان برای تأمین امنیت مردم استان و کشور ایثارگری خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به ایثارگرهای نیروی انتظامی در استان کرمان گفت: تا آخرین قطره خون در برای تأمین امنیت و آرامش مردم ایستادگی می‌کنیم و در کنار سایر نیروهای نظامی در استان کرمان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم زیرا ما برای شهادت آمده‌ایم. ما پیرو امام حسین(ع) و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم و سن و روز هم برایمان مطرح نیست و در برابر اشرار و دشمنان ایستادگی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مفتخریم که یکی از سنگرهای امنیت در کشور هستیم، خطاب به خانواده‌های شهدا گفت: شما مایه افتخار نظام و فرزندان شما ستارگان درخشانی در آسمان کشور هستند که راهنمایی برای جوانان و نسل‌های آینده خواهند بود و شما باید به خود برای پرورش چنین فرزندانی افتخار کنید.

سردار ناظری با اشاره به رشادت‌های سرتیپ دوم «مهدی توسنگ» سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر استان، ستوان دوم «احسان شیرخانی» و سرباز مدافع وطن «امیرحسین خدادادی»، بیان کرد: ما پیرو خط این شهدا هستیم و همرزمان شهدا اجازه نخواهند داد کسی آرامش مردم را به هم بزند و با تمهیدات اندیشیده شده تمام اعضای این باند به سزای عمل خود خواهند رسید و به سرنوشت بدی گرفتار خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان با بیان اینکه وداع با این شهدا برای ما نیز سخت است، بیان کرد: آنچه که امروز کشور ما را مقتدر کرده است و آرامش و امنیت را به ارمغان آورده است، تقدیم همین شهداست و وصیت شهدا ماندن در راه ولایت است که رستگاری، امنیت، رفع موانع و مشکلات ما در گرو پیروی از مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام
captcha