تذکر رئیس‌جمهور به برخی وزرای اقتصادی؟
کد خبر: 4011664
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶

تذکر رئیس‌جمهور به برخی وزرای اقتصادی؟

مدیرکل روابط عمومی وزارت امور اقتصاد و دارایی خبر منتشرشده در برخی رسانه‌ها درباره تذکر رییس‌جمهور و گلایه ایشان از عملکرد برخی وزرای اقتصادی را تکذیب کرد.

به گزارش ایکنا، میزان نوشت: فرشاد فتوت در یک پیام توییتری نوشت: خبر منتشرشده در برخی رسانه‌ها درباره تذکر رییس‌جمهور و گلایه ایشان از عملکرد برخی وزرای اقتصادی دولت کذب محض و شامل اطلاعات نادرست و جهت‌دار برای تشویش اذهان عمومی است.

مدیرکل روابط عمومی وزارت امور اقتصاد و دارایی در این پیام تأکید کرده است لازم است رسانه‌ها از بازنشر اخبار غیر مستند که با رویکرد تخریب وجهه دولت طراحی و تولید می‌شود خودداری کنند.

همچنین مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی دو روز قبل با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: روند انتخاب و انتصاب مدیران در این وزارتخانه بر مبنای شایسته سالاری و شفافی مبتنی بر اصول و ارزش‌های دولت سیزدهم بوده و با خرد جمعی، مشارکت نخبگان و دریافت و بهره از پیشنهادات صاحبنظران اقتصادی و همچنین طرح و بررسی کارشناسانه در کمیته انتصابات، انتخاب و انتصاب مدیران اقتصادی کشور انجام می‌شود و برخی حواشی، ابهامات و شبهات رسانه‌ای مطرح شده در این خصوص از قبیل تاثیر برخی چهره‌ها و افراد در روند انتصابات به هیچ وجه صحت ندارد.

طبق این اطلاعیه، تنها مرجع اطلاع رسانی اخبار وزارت امور اقتصادی و دارایی؛ مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه است و هر گونه اخباری مبنی بر انتصاب مدیران وزارت اقتصاد صرفا بر اساس آنچه در صفحه انتصابات سایت رسمی این وزارتخانه منتشر می‌شود مورد تایید است.

اطلاعیه یاد شده می‌افزاید اصول حرفه‌ای نشر خبر ایجاب می‌کند رسانه‌ها پیش از انتشار هر خبری برای ممانعت از تشویش اذهان عمومی، صحت اطلاعات خود را از مبادی مذکور مورد بررسی قرار دهند. بدیهی است وزارت امور اقتصادی و دارایی حق پیگیری حقوقی و قضایی خود را در موارد نشر اکاذیب محفوظ می‌داند.

انتهای پیام
captcha