برگزاری مراسم افتتاح طرح «تحفیظ فاطمی» در شهر قدس + عکس
کد خبر: 4007594
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹

برگزاری مراسم افتتاح طرح «تحفیظ فاطمی» در شهر قدس + عکس

محفل انس با قرآن کریم همراه با افتتاح طرح «تحفیظ فاطمی» شامگاه شنبه اول آبان‌، با حضور قاریان و حافظان بین‌المللی در مصلای شهرستان قدس برگزار شد.

برگزاری مراسم افتتاح طرح «تحفیظ فاطمی» در شهر قدس + عکس

به گزارش ایکنا، محفل انس با قرآن و مراسم افتتاحیه طرح قرآنی «تحفیظ فاطمی» (طرح تربیت ۱۱۰ حافظ قرآن کریم) شامگاه شنبه، اول آبان‌، با حضور قاریان و حافظان ملی و بین‌المللی برگزار شد.

در این محفل نورانی که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای قرآنی شهرستان قدس معرفی شده است، حامد شاکرنژاد، قاری بین‌المللی کشورمان به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت.

سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علی نوری، معاون سازماندهی شورای سیاستگذاری ائمه‌ جمعه کشور و تلاوت مهدی غلام‌نژاد، قاری بین‌المللی کشورمان بخش دیگری از برنامه‌های این محفل نورانی بود.

همچنین در بخشی از این محفل که اجرای آن را هادی صلح‌جو، از مجریان معارفی سیما برعهده داشت، حنانه خلفی، حافظ نوجوان کل قرآن کریم به اجرای برنامه پرداخت.

اجرای گروه تواشیح محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ که از آن به عنوان بزرگ‌ترین گروه همخوانی کشور یاد می‌شود، از دیگر بخش‌های این مراسم بود. این محفل همزمان با نماز مغرب و عشاء شنبه اول آبان‌ماه در مصلای شهرستان قدس در استان تهران برگزار شد.

انتهای پیام
captcha