جلسه مشترک مدیرعامل اتحادیه کشوری با مؤسسات قرآنی ایلام برگزار شد
کد خبر: 4007458
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵

جلسه مشترک مدیرعامل اتحادیه کشوری با مؤسسات قرآنی ایلام برگزار شد

نشست مشترک محمد انجم‌شعاع، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور با نسرین منصوری، مدیرعامل اتحادیه استان ایلام و سه مؤسسه قرآنی طاها دهلران، سابقون آبدانان و مؤسسه ذکرالعالمین استان ایلام برگزار شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت، نشست مشترک محمد انجم‌شعاع، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور با نسرین منصوری، مدیرعامل اتحادیه استان ایلام و سه مؤسسه قرآنی طاها دهلران، سابقون آبدانان و مؤسسه ذکرالعالمین استان ایلام برگزار شد که طی آن مؤسسات به بیان دغدغه‌ها و مشکلات و ارائه طرح‌های خود پرداختند.

در ادامه محمد انجم‌شعاع، مدیرعامل اتحادیه کشوری گفت: در یکی از طرح‌های ارزشمند این استان که از سوی یکی از مؤسسات اجرا شده، ۱۴ نفر از قرآن‌آموزان یتیم این مؤسسه توسط خیرین بیمه عمر شدند که این ظرفیت حمایتی در استان‌های دیگر نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه انتقال تجارب ارزشمند استان‌ها به یکدیگر یکی از وظایف اتحادیه است، بیان کرد: این تجارب ارزشمند در چنین جلساتی اخذ و در اختیار سایر استان‌ها قرار می‌گیرد.

انجم‌شعاع افزود: تقاضای طرح مشکلات مؤسسات با استاندار و نیز نماینده محترم ولی فقیه در استان در جلسات مشترک اتحادیه استانی و همچنین لزوم‌ گفت‌وگو و تعامل سازنده بین استان‌های همجوار استان ایلام در کشور عراق، از موضوعات و مذاکراتی بود که در این جلسه مورد پیشنهاد قرار گرفت.

وی بیان کرد: اشاره به رکود فعالیت‌ها و زیان‌های جدی مؤسسات از بیماری کرونا که تاکنون جبران نشده، مشکل مکان مؤسسات قرآنی و عدم توانایی آنان در پرداخت اجاره بها، موضوع مالیات و بیمه، عمده‌ترین مشکلاتی بود که در این نشست به صورت واضح مطرح شد.

انتهای پیام
captcha