نمایشگاه هفتمین سالانه خوشنویسی کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 4007367
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲

نمایشگاه هفتمین سالانه خوشنویسی کرمان برگزار می‌شود

نمایشگاه هفتمین سالانه خوشنویسی استان کرمان همزمان با ولادت حضرت رسول اکرم(ص) در موزه هنرهای معاصر صنعتی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، آیین گشایش نمایشگاه هفتمین سالانه خوشنویسی استان با حضور سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با ولادت حضرت رسول اکرم(ص) یکشنبه دوم آبان‌ماه ساعت ۱۶ در سالن آمفی تئاتر روباز موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان برگزار می‌شود.

وحید محمدی، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اعلام این خبر افزود: این رویداد هنری همزمان با ایام هفته خوشنویسی از سوی موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان با همکاری انجمن خوشنویسان کرمان و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، برای هفتمین سال متوالی برنامه‌ریزی گردیده است.

وی افزود: این سالانه در دو بخش آموزشی و پژوهشی و همچنین نمایشگاه آثار خوشنویسی هنرمندان ممتاز و فوق ممتاز استان برگزار خواهد شد. در بخش نمایشگاه پس از انتشار فراخوان از میان بیش از ۱۲۰ اثر راه یافته به دبیر خانه  ۸۰ اثر انتخاب و در گالری‌های نمایشگاهی موزه به مدت ۲۰ روز  به نمایش قرار خواهند گرفت. این آثار در بخش‌های خوشنویسی نستعلیق، شکسته، ثلث نسخ، خط نقاشی و قطاعی انتخاب شده‌اند.

انتهای پیام
captcha