فینال جشنواره تلاوت‌ مجلسی استان تهران برگزار می‌شود
کد خبر: 4007250
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱

فینال جشنواره تلاوت‌ مجلسی استان تهران برگزار می‌شود

فینال مرحله استانی شانزدهمین دوره جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی استان تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، فینال مرحله استانی شانزدهمین جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی استان تهران، پنجشنبه، ششم آبان‌ماه در فرهنگسرای قرآن همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

طی این جشنواره برترین قاری مجلسی و مردمی سال ۱۴۰۰(ویژه افراد بالای ۱۸ سال استان تهران) با آرای مردمی و نظر داوران انتخاب می‌شوند و نفرات نخست به مرحله منطقه‌ای راه پیدا می‌کنند.

دبیری جشنواره تلاوت‌های مجلسی استان تهران را حمید رحیمی برعهده دارد. فینال این مرحله نیز با حضور جمعی از نخبگان، اساتید، قاریان و حافظان قرآن در فرهنگسرای قرآن واقع در تهران، خیابان قزوین برگزار می‌شود. حضور برای عموم آزاد است.

بخش استانی جشنواره تلاوت مجلسی تاکنون در استان‌های اصفهان، زنجان، لرستان، بوشهر، قم، قزوین، سیستان و بلوچستان، گیلان، کردستان، مازندران و... برگزار شده است و طی روزهای آتی در دیگر استان‌ها برپا می‌شود و اواخر آبان‌ماه شاهد برپایی مرحله کشوری آن خواهیم بود.

با پایان یافتن بخش تلاوت، تا دهه فجر انقلاب اسلامی، فراخوان‌های دیگری از این جشنواره در دیگر رشته‌ها منتشر می‌شود که متعاقباً اطلاع‎رسانی خواهد شد. 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha