برنامه‌های ایام میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) در آستان حضرت عبدالعظیم(ع)
کد خبر: 4007214
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰

برنامه‌های ایام میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) در آستان حضرت عبدالعظیم(ع)

ویژه برنامه‌های ایام میلاد با شکوه پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی(ص) و سالروز ولادت حضرت امام جعفر صادق(ع) در بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می‌شود.

اعلام ویژه برنامه‌های ایام میلاد پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) در آستان مقدس

به گزارش ایکنا،‌ مراسم جشن هفته وحدت شنبه یکم آبان‌ماه از ساعت ۱۲:۳۰ با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین احسان بی‌آزار تهرانی و مدیحه‌سرایی سیدعلی سادات رضوی، مداح اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام برگزار و از شبکه قرآن و معارف سیما به صورت مستقیم پخش می‌شود.

همچنین ویژه برنامه شب ولادت نبی مکرم اسلام(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ حسین کاردان و مدیحه‌سرایی محمود تاری بعد از نماز مغرب و عشا در مصلای امام علی(ع) آستان مقدس برپا می‌شود.

برگزاری ویژه برنامه‌ای در سالروز میلاد پیامبر اسلام(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) مصادف با یکشنبه دوم آبان‌ماه از ساعت ۱۲:۳۰ با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدیان و مدیحه‌خوانی امیر نعیمی و پخش زنده از شبکه قرآن و معارف سیما از دیگر برنامه‌های این ایام خواهد بود.

با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا از مردم عزیز تقاضا می‌شود برای حضور در مراسم، استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را مدنظر قرار دهند.
انتهای پیام
captcha