نخستین نمایشگاه کتاب «گل‌گهر» در سیرجان افتتاح شد
کد خبر: 4006727
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷

نخستین نمایشگاه کتاب «گل‌گهر» در سیرجان افتتاح شد

نخستین نمایشگاه کتاب گل‌گهر در سیرجان با حضور برخی از مدیران و مسئولان استان کرمان روز گذشته ۲۷ مهرماه افتتاح شد و تا دوشنبه سوم آبان ماه میزبان علاقه‌مندان است.

به گزارش ایکنا از کرمان، نخستین نمایشگاه بزرگ کتاب گل‌گهر سیرجان با حضور امام جمعه، فرماندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، معاونین و مدیران شرکت گل‌گهر روز گذشته 27 مهر ماه افتتاح شد.

ابوذر حلوایی‌پور، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل و دبیر برگزاری نمایشگاه کتاب در این مراسم گفت: این نمایشگاه با حضور بیش از صد ناشر برتر کشور و با ارائه عناوین متعدد کتاب در راستای سیاست‌های مدیرعامل و هیئت مدیره گل‌گهر که عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و بهره‌‌مندی عموم مردم از خدمات فرهنگی است، برگزار شده است.

وی افزود: تلاش کرده‌ایم در این نمایشگاه از انتشاراتی دعوت کنیم که کتاب‌های آن‌ها مقبولیت عمومی داشته باشد و به کتاب‌فروشی‌های برتر شهر هم غرفه و خدمات داده‌ایم تا در کنار ناشران کتاب‌های خود را عرضه کنند. برگزاری جشن‌های شبانه، بازی‌های فکری، محافل فرهنگی و دیدار با نویسندگان و مؤلفین از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است.

حجت‌الاسلام سید محمود حسینی، امام جمعه سیرجان نیز در این مراسم با بیان اینکه قرآن به عنوان کتاب الهی نازل شده که باید در آن تدبر کنیم، آن را بفهمیم و به آن عمل کنیم، افزود: امامان معصوم(ع) در تبیین این کتاب آسمانی سخنانی گفته‌اند که عمدتاً تبدیل به کتاب‌هایی چون نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه شده است که در اختیار عموم و متخصصان قرار گرفته که با تدبر در آن در زمینه‌های گوناگون علمی پیشرفت کرده‌اند.

این نمایشگاه تا دوشنبه ۳ آبان ماه در مجموعه ورزشی امام علی(ع) میزبان علاقه‌مندان است.

 

انتهای پیام
captcha