پلیس کرمان در ۴ حوزه اشراف فرماندهی حائز رتبه برتر شد
کد خبر: 4006381
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸

پلیس کرمان در ۴ حوزه اشراف فرماندهی حائز رتبه برتر شد

طی برگزاری جشنواره مالک اشتر از سوی دبیرخانه اشراف فرماندهی، فرماندهان، مدیران موفق و برتر سال ۱۳۹۹ معرفی و پلیس کرمان در ۴ حوزه اشراف فرماندهی حائز رتبه برتر شد.

به گزارش ایکنا  از کرمان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، با تلاش و پیگیری‌های مستمر مسئولان رده‌های اشراف رده‌های انتظامی سراسر کشور، وضعيت و عملکرد سال  1399 رده‌های ناجا طی فرايندهایی در قالب گزارشات روزانه، ماهانه و فصلی دبیرخانه اشراف از ابعاد مختلف مورد ارزيابی قرار گرفت و در نهايت نسبت به شناسايی، انتخاب و معرفی رده‌ها و مديران برتر يگان‌های ناجا در قالب جشنواره مالک اشتر اقدام شد و نتايج به تأييد سردار اشتری فرمانده ناجا رسيد.

در همین رابطه مجموعه فرماندهی انتظامی استان کرمان در 4 حوزه از آیتم‌های دبیرخانه اشراف کلی فرماندهی ناجا حائز رتبه برتر شد و در کنار سایر استان‌ها و رده‌های تخصصی برتر از سوی فرمانده ناجا مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.

در این رابطه سرتیپ دوم ستاد عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان رتبه برتر عملکرد طی سال 1399 را کسب کرد و بنا به رتبه بندی انجام گرفته پس از فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت.

سرهنگ اسماعیل کشتکار نیز در لیست معاونت‌ها و پلیس‌های تخصصی موفق و برتر ستاد فرماندهی انتظامی استان‌ها قرار گرفت. همچنین مسئول امور اشراف پلیس استان کرمان کارمند رتبه 15 مریم شیخ‌شعاعی در کنار 3 استان دیگر به عنوان عناصر موفق و برتر منتخب ناجا در امور اشراف فرماندهی استان‌ها معرفی شد.

مورد چهارم نیز معرفی سرهنگ مهدی پورامینائی فرمانده انتظامی شهرستان کرمان و سرهنگ مرتضی امیرسبتکی  فرمانده انتظامی  شهرستان  قلعه‌گنج در کنار 14 شهرستان دیگر در سطح کل کشور در زمینه فرماندهان انتظامی شهرستان‌های موفق و برتر ناجا بود. که تلاش‌های بی وقفه و مدبرانه فرمانده و کارکنان مجموعه انتظامی استان، این دو شهرستان استان را نیز در سطح مناطق شاخص کشور قرار داد.

انتهای پیام
captcha