حل مشکل آب روستاهای استان کرمان در یک سال آینده
کد خبر: 4006176
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد:

حل مشکل آب روستاهای استان کرمان در یک سال آینده

سردار سرلشکر حسین سلامی بیان کرد: به امر رهبر عزیزمان همه نهادها کمر خدمت بسته‌اند و دولت نیز با همین اراده و نیت میان مردم می‌رود و به تدریج مشکلات کم می‌شود و امیدواریم طی یک سال آینده بتوانیم مشکل آب روستاهای استان کرمان را حل کنیم.

به گزارش ایکنا از کرمان سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز دوشنبه 26 مهرماه با حضور در مراسم افتتاح پروژه‌های آبرسانی در شهر نرماشیر بیان کرد: مردمان دیار کریمان و استان پهناور کرمان را با نام شهیدان والا مقام و پرافتخار آن می‌شناسیم، شهیدانی که جاودانه‌اند. هزاران شهید که برای برافراشتن نخل قامت مردمان وطن و امت اسلام بر زمین افتاده‌اند.

سردار سلامی با بیان اینکه کرمان جایی است که در آن یک مرد افسانه‌ای و آسمانی، سردار شهید سلیمانی پرورش یافت، گفت: او 40 سال لباس رزم را از تن بیرون نیاورد. و در هر نقطه‌ای که دشمنان اسلام، مسلمانان و ایران آرایش جنگی می‌گرفتند، در قلب میدان و وسط معرکه بود. دشمن او را خوب می شناخت، ضربات او را خوب می فهمید و به او باور داشت.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سردار سلیمانی جزو مردمی بود که دشمن نیز او را ستایش و تحسین می‌کرد و در مقابل جوانمردی او تعظیم می‌کرد و هنوز نیز در مقالات و کتاب‌هایی که نوشته می‌شود از بزرگی، عظمت، صلابت و شجاعت این مرد یاد می‌کنند.

وی به شهادت شهیدان شیعه و سنی همچون سردار شهید مرادی که برای دفاع از امنیت این سرزمین و ملت خدا را ملاقات کرده‌اند اشاره کرد،  و گفت: من و دوستانم به اذن ولی خدا و نائب امام زمان به اینجا آمده‌ایم. ما فرستاده کسی هستیم که شب و روزش برای نجات، آرامش و آسایش این مردم می‌گذرد و هیچ دردی به جز درد مردم ندارد و به فکر هیچ چیزی جز سعادت مردم ما و سایر مردم بلاد دیگر نیست.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه باید خداوند را برای وجود مبارک امام مسلمین شاکر باشیم ادامه داد: ما آرزو داریم که در کنار ائمه(ع) می‌بودیم و از ایشان دفاع می‌کردیم. امروز همانند همان روزها است. اما امام ما امروز تنها نیست، بلکه انسان‌های مؤمنی هستند که او را در قلب خود جای داده‌اند.

سردار سلامی بیان کرد: راز اصلی گذر ما از شرایط سخت همیشه اتصال، اتحاد و همدلی بین امت و امام است و هر گاه مسلمانان پشت سر امامشان حرکت و به بیرقی که او برافراشته، نگاه کنند، راه را گم نمی‌کنند. این راز حیات و رمز بقای ما در همه صحنه‌های سخت است.

وی با بیان اینکه مردم اصل، ریشه و هدف انقلاب ما هستند، گفت: وقتی این مردم با امام انقلاب با هم یکی می‌شوند، هیچ‌کس و هیچ‌چیز نمی‌تواند آنها را شکست دهد و در این دهه‌ها اینگونه بوده است. هرچه دشمن بر مردم ما فشار روانی وارد کرد، آن‌ها با شکیبایی ایستادند. نجابت و صبر انقلابی به خرج داده و در تحریم، تهاجم فرهنگی، فشار سیاسی و تهدید ایستادگی کردند.

سردار سلامی با بیان اینکه دشمن در حال عقب نشینی است و دیگر مثل گذشته نشاط تهاجم ندارد، گفت: شما مردم دشمن را جا گذاشته‌اید و به ما روحیه و قوت قلب داده و ایمان ما را مستحکم کرده‌اید. فضای جدید سیاسی کشور امیدبخش است و همه برای خدمت به مردم کمر همت بسته‌اند.

وی با اشاره به اینکه مردم ولی نعمت ما و شایسته خدمت هستند، گفت: آرزوی ما قربانی شدن در پیشگاه اهداف مقدس شماست و امروز هر کاری انجام می‌شود، همه به اراده رهبر ماست. او به ما اذن داده، تشویق کرده و مدام اصرار دارند که همه ما به کمک مردم بشتابیم و این اموال و پول‌هایی که خرج می شود همه متعلق به شما مردم است.

سردار حسین سلامی تأکید کرد: ما فقط به امنیت مردم فکر نمی‌کنیم، بلکه در کنار آن به آرامش، آسایش و رفاه مردم نیز توجه داریم و این نهضت با سرعت و شتاب بیشتر ادامه خواهد داشت. به امر رهبر عزیزمان همه نهادها کمر خدمت بسته‌اند و دولت نیز با همین اراده و نیت میان مردم می‌رود و به تدریج مشکلات کم می‌شود.

وی با تشکر از خیرین و تمام افراد، مسئولان، گروه‌های جهادی و تمام نهادهایی که در این اقدامات خیرخواهانه فعال هستند، گفت: امیدواریم طی یک سال آینده بتوانیم مشکل آب روستاهای استان کرمان را حل کنیم و در راستای رفع فقر و محرومیت تلاش کرده و بر مشکلات غلبه کنیم.

 

انتهای پیام
captcha