لزوم توجه همگان به رفع مشکلات اساسی نابینایان
کد خبر: 4006156
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹

لزوم توجه همگان به رفع مشکلات اساسی نابینایان

رئیس بهزیستی کوهبنان بیان کرد: رفع مشکلات اساسی نابینایان از جمله مسکن، اشتغال و مناسب‌سازی اماکن عمومی همواره باید مورد توجه همگان به‌ویژه مسئولان درجایگاه‌های مختلف باشد.

به گزارش ایکنا و به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان کرمان، امروز دوشنبه 26 مهرماه جمعی از نابینایان شهرستان کوهبنان میزبان خادم یاران حرم مطهر رضوی این شهرستان بودند.

محمد قصری، رئیس بهزیستی کوهبنان در این دیدار با تبریک مناسبت‌های جهانی و ملی مهرماه و روز عصای سفید، از مدیریت و اعضا کانون خادمیاران حرم رضوی در این شهرستان تقدیر کرد و با اشاره به ارزش و اثر بخشی حضور و اهتمام همه اقشار جامعه به مسائل افراد دارای معلولیت به‌ویژه نابینایان گفت: رفع مشکلات اساسی نابینایان از جمله مسکن، اشتغال و مناسب‌سازی اماکن عمومی همواره باید مورد توجه همگان خصوصاً مسئولان درجایگاه‌های مختلف باشد.

وی افزود: برخی از روشندلان شهرستان کوهبنان استعدادهای ویژه‌ای دارند که باید شناسایی و با دقت و توجه ویژه شکوفا شوند تا بتوان با پرورش صحیح این استعدادهای برتر و بعضا کم نظیر از این سرمایه‌ها در برنامه‌های اجتماعی، فرهنگی، هنری و حتی مدیریتی استفاده شایسته و مناسب کرد.

محمدرضا توکلی، مدیر کانون خادمیاران رضوی کوهبنان نیز طی این دیدار هدف از دیدار با نابینایان شهرستان را ترغیب و تشویق آنان به مشارکت بیشتر در برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی و دوری از انزوا و گوشه‌گیری آن‌ها خواند.

این مراسم با پرچم گردانی، قرائت صلوات خاصه، اهدای تربکات حرم مطهر و سبد کالا و مداحی یکی از نابینایان همراه بود.

 

انتهای پیام
captcha