آموزش بیش از ۳ هزار کرمانی از سوی جمعیت هلال احمر در سال ۱۴۰۰
کد خبر: 4005685
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵

آموزش بیش از ۳ هزار کرمانی از سوی جمعیت هلال احمر در سال ۱۴۰۰

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از آموزش بیش از سه هزار نفر در قالب ۱۴۶ دوره آموزشی در شش ماهه اول سال جاری توسط این جمعیت خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان، رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه تدبیر، آموزش و پیشگیری در کاهش اثرات و زیان‌های پدیده‌های طبیعی تاثیرگذار است؛ بیان کرد: جمعیت هلال ‌احمر علاوه بر وظیفه ذاتی‌اش در حوزه امداد و نجات، رسالت سنگینی در آموزش آحاد جامعه دارد، چرا که با آموزش و پیشگیری می‌توان خسارات جانی و مالی در حوادث و بحران‌ها را کاهش داد.

وی با اشاره به تحقق شعار «خانواده آماده جامعه آماده» افزود: در شش ماهه اول سال جاری بیش از سه هزار نفر در قالب 146 دوره آموزشی توسط جمعیت هلال احمر با آموزه‌های امدادی و مخاطرات آشنا شدند.

فلاح افزود: اعضای داوطلب خانه‌های هلال، اتباع و امور بیگانه، مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، نیروهای مسلح نیروی دریایی سیرجان، پادگان صفر5، مرکز تربیت وظیفه شهیدباهنر و عموم از این دوره‌های آموزشی بهره‌مند شدند.

وی بیان کرد: همچنین 2 هزار و 447 مانور توجیهی، آموزشی ـ تمرینی، دورمیزی، عملیاتی و اصلی به‌صورت درون سازمان و برون سازمانی در طی این مدت توسط جمعیت هلال احمر استان کرمان برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha