برگزاری پویش مجازی «مهدیه خانگی» در لرستان
کد خبر: 4005317
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

برگزاری پویش مجازی «مهدیه خانگی» در لرستان

به‌مناسبت نهم ربیع‌الاول سالروز آغاز امامت امام مهدی(عج) پویش مجازی «مهدیه خانگی» در لرستان برگزار می‌شود.

برگزاری پویش مجازی «مهدیه خانگی» در لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان لرستان، پویش مجازی «مهدیه خانگی» به‌مناسبت نهم ربیع‌الاول سالروز آغاز امامت امام مهدی(عج) در استان لرستان برگزار می‌شود.

علاقمندان به شرکت در این پویش که از سوی ستاد اقامه نماز و بنیاد مهدویت لرستان برگزار شده است، می‎توانند از جشن «مهدیه خانگی» خود یک عکس یا فیلم کوتاه با هشتگ جشن امامت امام زمان(عج) تهیه و ارسال کنند.

شرکت‌کنندگان در این پویش باید دقت داشته باشند که فیلم حداکثر پنج دقیقه‌ای باشد، فیلم و عکس ارسالی به صورت افقی باشد، در بخش عکس تنها یک عکس ارسال شود و تمام موارد در یک قاب جمع شود، فیلم ارسالی دکلمه یا شعرخوانی، عهد با امام زمان(عج)، فیلم داستانی کوتاه، قرائت دسته‌جمعی دعای فرج، حرف دل با امام زمان(عج) یا مدحیه‌سرایی باشد.

در فراخوان این پویش عنوان شده است که شرکت‌کنندگان سعی کنند فضا‌سازی و تزیین داشته باشند، داشتن چادر زیبا و حجاب کامل برای دختران الزامی است، شعار امسال «من امام زمانی‌ام» در کلیپ گفته شود، در آثار نمادی از عبادت مثل سجاده، تصویر قرآن و رحل، جانماز وجود داشته باشد و علاقه‌مندان جهت شرکت پویش هنگام ضبط فیلم مشخصات فردی خود را اعلام نمایند.

مهلت شرکت در این پویش از تاریخ 24 مهرماه جاری لغایت دوم آبان‌ماه امسال مصادف با 17 ربیع‌الاول ولادت باسعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمدمصطفی(ص) و امام جعفرصادق(ع) اعلام شده است و علاقه‌مندان می‎توانند آثار خود را به شماره تلفن 09167177079 روابط عمومی بنیاد مهدویت لرستان در پیام‌رسان‌های واتساپ، ایتا و سروش ارسال نمایند در پایان به  برگزیدگان این پویش به قید قرعه جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha