اعلام نتایج انتخابات بازرسان خانه مطبوعات جنوب کرمان
کد خبر: 4004866
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴

اعلام نتایج انتخابات بازرسان خانه مطبوعات جنوب کرمان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از نتایج رسمی انتخابات بازرسان خانه مطبوعات جنوب کرمان خبر داد و گفت: 2 نفر به عنوان بازرس اصلی و یک نفر به عنوان علی‌البدل به مدت یک سال انتخاب شدند.

به گزارش  ایکنا از کرمان، حسین اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: انتخابات بازرسان خانه مطبوعات جنوب کرمان چهارشنبه 21 مهر ماه به صورت الکترونیکی برگزار شد و با مشارکت بسیار خوب اعضای خانه مطبوعات جنوب کرمان خاتمه یافت.

وی تصریح کرد: اعلام انتشار فراخوان و برگزاری انتخابات بازرسان خانه مطبوعات جنوب کرمان از 4 مهرماه آغاز شد و 8 نفر از فعالان رسانه این منطقه برای بازرسی نامزد شدند.

اسحاقی خاطرنشان کرد: داشتن پنج سال سابقه فعالیت در رسانه، حداقل سن ۲۵ سال، عدم سوء‌پیشینه از شرایط ثبت نام در این دوره از انتخابات بود.

وی با بیان اینکه خانه مطبوعات جنوب کرمان 172 نفر عضو دارد، گفت: درصد بالایی از اعضای  خانه مطبوعات جنوب کرمان در این انتخابات شرکت کردند.

اسحاقی با تأکید براینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات بازرسان خانه مطبوعات اندیشیده شده بود، افزود: این انتخابات  از ساعت 10 صبح  آغاز شد و تا 12 ظهر  ادامه داشت که با توجه به درخواست خانه مطبوعات این مهم تا ساعت ۱۴ تمدید شد.

وی با اشاره نتایج انتخابات، عنوان کرد: مهدی میجانی و حسن کوه‌پیما به عنوان بازرس اصلی و محمد بلندنظر به عنوان عضو علی البدل به مدت یک سال انتخاب شدند.

انتهای پیام
captcha