تجلیل از بانوان فرهنگ‌یار ترافیک پلیس راهور در کرمان
کد خبر: 4004082
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴
همزمان با هفته ناجا انجام شد؛

تجلیل از بانوان فرهنگ‌یار ترافیک پلیس راهور در کرمان

به مناسبت هفته نیروی انتظامی و به منظور توسعه مشارکت بانوان در پیشگیری از سوانح رانندگی، در مراسمی از بانوان فرهنگ یار ترافیک پلیس راهور و پلیس راه شمال استان تجلیل شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، همایش سراسری بانوان فرهنگ‌یار ترافیک کشور امروز دوشنبه 19 مهرماه به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور تعدادی از بانوان فرهنگ‌یار ترافیک پلیس راهور و  پلیس راه شمال استان برگزار شد.

سرهنگ علی رضایی، رئیس پلیس راه شمال استان در حاشیه این مراسم و در گفت‌وگو با خبرنگاران، هدف از اجرای این مراسم را توسعه نقش بانوان در پیشگیری از سوانح رانندگی برشمرد و گفت: برای تحقق هر اقدام فرهنگی، ایجاد زمینه برای مشارکت مردم و نقش‌پذیری افراد جامعه یک ضرورت است.

وی افزود: بانوان به دلیل نقش تربیتی که در خانواده دارند می‌توانند در کنترل رفتارهای مخاطره‌آمیز و پیشگیری از سوانح رانندگی نقش مهمی ایفا کنند.

رئیس پلیس راه شمال استان اظهار کرد: تعداد زیادی از بانوان دارای گواهینامه بوده و به عنوان کاربر ترافیکی از وسیله نقلیه استفاده می‌کنند و برخی دیگر در کنار کاربر ترافیکی تردد می‌کنند و این فعالیت نیازمند توسعه آموزش و فرهنگ‌سازی برای پیشگیری‌ از سوانح است.

وی گفت: نقش بانوان در تمامی عرصه‌های انقلاب، چه در زمان جنگ تحمیلی و چه حضور در صحنه‌های خاموش کردن فتنه‌های دشمن و همچنین حضور در اقدامات پیشگیرانه حائز اهمیت و قابل توجه بوده و در خیلی از صحنه‌ها، حضور بانوان وسیعتر از آقایان و تاثیرگذار‌تر بوده است.

سرهنگ رضایی ادامه داد: امیدوارم با نقش‌آفرینی بانوان محترم و افزایش میزان آگاهی در راهکارهای پیشگیری از سوانح رانندگی گام‌های مؤثری برداریم.

در پایان مراسم، با اهدای لوح سپاس، از بانوان منتخب این همایش تجلیل شد.

 

انتهای پیام
captcha