«علی لندی» نمونه‌ای از نسل شجاع ایران اسلامی است
کد خبر: 4000654
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵

«علی لندی» نمونه‌ای از نسل شجاع ایران اسلامی است

فرمانده سپاه فجر فارس اقدام شجاعانه و ایثارگرانه «علی لندی» را الهام‌بخش و الگویی برای تمام نوجوانان و جوانان کشور دانست و گفت: او نمونه‌ای از نسل شجاع ایران اسلامی است.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی سپاه فجر، آئین افتتاح نخستین سوگواره ملی عکس «راه دل» و رونمایی از پرتره نوجوان شهید «علی لندی» عصر دیروز، 4 مهرماه با حضور سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر در شیراز برگزار شد.

سردار بوعلی در این مراسم ضمن تجلیل از عکاسان شرکت‌کننده در سوگواره «راه دل» گفت: همزمان با ایام اربعین حسینی عکاسان هنرمند در کنار سایر اقشار مردم با برگزاری سوگواره ملی عکس «راه دل» نقش فعالی در تکریم اربعین و ترویج شعائر حسینی در جامعه ایفا می‌کنند.

وی ضمن پاسداشت حرکت شجاعانه شهید «علی لندی» گفت: اقدام شجاعانه و ایثارگرانه این نوجوان شهید الهام‌بخش و الگویی برای تمام نوجوانان و جوانان کشور است و او نمونه‌ای از نسل شجاع ایران اسلامی است.

بنا بر این گزارش، نخستین سوگواره ملی عکس «راه دل» با دریافت بیش از 2400 اثر از 300 عکاس برگزار شد که 58 عکس برتر این سوگواره با موضوعات زنده نگهداشتن یاد حضرت سیدالشهدا اباعبدالله‌الحسین(ع) و آئین‌های عزاداری اربعین حسینی برای بازدید عموم در شیراز به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه آثار راه یافته به مرحله نهایی سوگواره ملی عکس «راه دل» در فضای باز مقابل باغ عفیف‌آباد شیراز برپا شده و میزبان عموم شهروندان سومین حرم اهل بیت(ع) است.

انتهای پیام
captcha