برنامه‌های هفته دفاع مقدس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی اعلام شد
کد خبر: 4000150
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰

برنامه‌های هفته دفاع مقدس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی اعلام شد

همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس، سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، مجموعه برنامه‌هایی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و حفظ و نشر ارزش‌های آن ترتیب داده است.

برنامه‌های هفته دفاع مقدس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی اعلام شدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس، سازمان دانشجویان مجموعه برنامه‌هایی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و حفظ و نشر ارزش‌های آن ترتیب داده است که این برنامه‌ها از روز چهارشنبه، 31 شهریورماه، مصادف با سالروز آغاز هشت سال دفاع مقدس تا چهارشنبه، هفتم مهرماه، ادامه خواهد داشت.

همچنین به سبب رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تمامی این برنامه‌ها به صورت برخط و از صفحه اینستاگرام سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی به نشانی ISOJD برگزار می‌شود.

چهارشنبه، 31 شهریورماه، نخستین بخش این مجموعه برنامه‌ها با عنوان «شایسته شهادت» و با موضوع بزرگداشت امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی برگزار شد. در این برنامه، مهدی صیاد شیرازی، فرزند این شهید بزرگوار سخنرانی کرد. پنجشنبه، اول مهرماه نیز، نشست «معمار اقتصاد ملی دوران دفاع مقدس» با موضوع گرامیداشت میرمصطفی عالی‌نسب برگزار شد که در این نشست، فرشاد مؤمنی، استاد دانشگاه علامه طباطبایی سخنرانی کرد.

در ادامه این مجموعه نشست‌ها، روز شنبه، سوم مهرماه نیز برنامه «مشاور امام»، با محوریت گرامیداشت شهید موسی نامجو برگزار خواهد شد که در این نشست، فرزند این شهید گرانقدر، سیدمهدی نامجو سخنرانی خواهد کرد. روز یکشنبه، چهارم مهرماه، برنامه «مأمن آزادگان» به مناسبت گرامیداشت شهید حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی‌اکبر ابوترابی و با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد، امام‌جمعه تهران برگزار خواهد شد.

روز دوشنبه، پنجم مهرماه همزمان با اربعین حسینی و سالروز شکست حصر آبادان، نشست «بررسی نقش و جایگاه مراکز دانشگاهی و علمی» برگزار می‌شود. سه‌شنبه، ششم مهرماه نیز برنامه قاب‌های ماندگار با محوریت گرامیداشت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس برگزار خواهد شد. در این نشست سردار سرتیپ یعقوب زهدی، معاون امور تخصصی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص) حضور خواهد داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و شرکت در برنامه‌ها به صفحه اینستاگرام سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی به نشانی ISOJD مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha