کتاب زندگینامه جهادگر شهید «امیر مهرداد» رونمایی می‌شود
کد خبر: 4000049
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸

کتاب زندگینامه جهادگر شهید «امیر مهرداد» رونمایی می‌شود

همزمان با هفته دفاع مقدس مراسم رونمایی از کتاب «بالای آسمان‌ها» روایت‌هایی از زندگی جهادگر شهید امیر مهرداد با حضور رئیس جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

کتاب زندگینامه جهادگر شهید «امیر مهرداد» رونمایی می‌شودبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، مراسم رونمایی از کتاب «بالای آسمان‌ها» و امضای تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس صبح فردا ۴ مهر با حضور حمیدرضا طیبی؛ رئیس جهاد دانشگاهی، امیر سرتیپ نبی سهرابی؛ جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سردار سرتیپ لطفعلی بختیاری؛ رئیس دانشگاه علوم انتظامی، سردار سرتیپ عبدالله عراقی؛ رئیس پژوهشکده دفاع مقدس، میثم نیلی؛ مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی و عیسی علیزاده؛ معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود. 

کتاب «بالای آسمان‌ها» روایت‌هایی از زندگی جهادگر شهید «امیر مهرداد» از اعضای سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف است که آبان ۱۳۶۲ در پنجوین عراق به شهادت رسیده است. این شهید والامقام پروژه‌های علمی ارزشمندی را در دوران حیات مبارک خویش اجرا کرده و در این کتاب به آن پرداخته شده است.

این اثر نخستین جلد از تاریخ شفاهی جهاد دانشگاهی است که به همت سازمان جهاد دانشگاهی منتشر می‌شود و به زودی مجلدات بعدی این پروژه منتشر و رونمایی خواهد شد.

در این مراسم همچنین تفاهم‌نامه‌ای میان سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس امضا خواهد شد که براساس آن از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی در زمینه تاریخ و ادبیات دفاع مقدس حمایت می‌شود.

این مراسم فردا یکشنبه ۴ مهر از ساعت ۱۲-۱۰ در دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha