پوستر رویداد ملی «فهما» در لرستان رونمایی شد
کد خبر: 3999685
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹

پوستر رویداد ملی «فهما» در لرستان رونمایی شد

آیین رونمایی از پوستر سومین رویداد ملی «فهما» با حضور مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان لرستان در خرم‌آباد برگزار شد.

پوستر رویداد ملی فهما در لرستان رونمایی شدبه گزارش ایکنا از لرستان، آیین رونمایی از پوستر رویداد ملی «فهما» با هدف انتخاب پایتخت فرهنگی و هنری مساجد ایران، توسط حجت‌الاسلام والمسلمین «رضا حقیان»، مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان لرستان و مدیر ستاد هماهنگی‌ کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان و با حضور اعضای شورای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان برگزار شد.

این پوستر به شکل هنرمندانه‌ای با استفاده از رنگ فیروزه‌ای که نمادی معنوی از مساجد و اماکن متبرکه است، در پس زمینه و رنگ‌های طلایی با انگیزه ارزشمند بودن معنا منقوش شده است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان در حاشیه این مراسم گفت: طرح ملی «فهما» به عنوان یکی از طرح‌های سازماندهی شده و منسجم با هدف ارتقای سطح فعالیت‌های فرهنگی و هنری مساجد امسال برای سومین سال متمادی راه‌اندازی شده است.

ابدالی‌پور با اشاره به اینکه راه‌اندازی این طرح بسترساز انسجام و وحدت رویه در روند اجرای برنامه‌های موثر و سازنده کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است، تصریح کرد: طرح ملی فهما با رویکرد کشف استعدادهای فعالان مسجدی و تقویت فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در بستر فضای مجازی اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha