آموزش امداد و کمک‌های اولیه به بیش از ۸۰۰ نفر از سربازان وظیفه در کرمان
کد خبر: 3998551
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵

آموزش امداد و کمک‌های اولیه به بیش از ۸۰۰ نفر از سربازان وظیفه در کرمان

فرمانده مرکز آموزش شهید باهنر کرمان در نشست مشترک با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، بیان کرد: در ۶ ماهه اول سال‌جاری ۸۵۰ سرباز نظام وظیفه با آموزش‌های امدادی و نحوه مقابله با مخاطرات آشنا شدند.

به گزارش ایکنا از کرمان، سرهنگ سلیمانی، فرمانده مركز آموزش شهيد باهنر کرمان امروز 28 شهریور ماه در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه مهارت آموزی در مرکز آموزشی شهید باهنر بیان کرد: با تعامل و همکاری بسیار خوب جمعیت هلال احمر کرمان 850 سرباز نظام وظیفه با آموزش‌های امدادی و کمک‌های اولیه در 6 ماهه اول سال جاری آشنا شدند.

وی افزود: آموزش افراد واجد شرایط به‌عنوان مربی امداد و کمک‌های اولیه از دغدغه‌های بسیار مهم مرکز آموزشی شهید باهنر کرمان است.

رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در این دیدار حوزه آموزش را یکی از بخش‌های بسیار مهم جمعیت هلال احمر معرفی کرد و گفت: با برگزاری دوره‌های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه آحاد جامعه را برای پیشگیری و مقابله با حوادث آماده می‌کنیم.

وی افزود: جمعیت هلال احمر و نیروی انتظامی در زمان وقوع حوادث در کنار هم با کمک یکدیگر با برقراری نظم، امنیت و امدادرسانی به موقع در منطقه آرامش را به خانواده‌های آسیب دیده باز می‌گردانند.

فلاح با اشاره به اهمیت آموزش و آمادگی مردم در رویارویی با حوادث بیان کرد: افسران و سربازان نیروی انتظامی در حوادث علی الخصوص سوانح جاده‌ای به‌عنوان نخستین افراد ناظر در صحنه حضور می‌یابند و ضرورت دارد این قشر خاص با تمامی مباحث امداد و کمک‌های اولیه آشنایی کامل پیدا کنند.

انتهای پیام
captcha