پیام تسلیت آیت‌الله رمضانی به مناسبت ارتحال دانشمند شیعه هندی
کد خبر: 3998037
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳

پیام تسلیت آیت‌الله رمضانی به مناسبت ارتحال دانشمند شیعه هندی

آیت‌الله رضا رمضانی، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با صدور پیامی، ارتحال علامه «ابن علی واعظ»، دانشمند شیعه هندی را تسلیت گفت.

به گزارش ایکنا؛ در پی ارتحال علامه «ابن علی واعظ» از علما و اندیشمندان شیعه هندوستان، آیت‌الله رضا رمضانی، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با صدور پیامی این ضایعه جبران‌ناپذیر را تسلیت گفت.

متن کامل پیام تسلیت دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فقدان خسارت‌بار دانشمند وارسته و اندیشمند بزرگ، جناب علامه ابن علی واعظ، رئیس محترم مؤسسه «اسلام فهمی» دهلی و مدیر معزز «حوزه علمیه باقرالعلوم (ع)» موجب تألم و تأسف فراوان گردید.

آن عالِم جلیل القدر عمر با برکت خود را در راه تحصیل و سپس وعظ، ارشاد، تدریس، تألیف و نیز تأسیس و مدیریت مراکز علمی و حوزوی سپری کرد.

اینک در پیشگاه الهی، سالیان طولانی ترویج احکام و تبلیغ معارف قرآن و عترت، ایجاد و اداره مراکز دینی و خدماتی، تربیت طلاب و فضلاء، تألیف و ترجمه کتب متعدد و دفاع ایشان از نظام جمهوری اسلامی ایران و امام خمینی (ره) در برابر مستکبران جهان، توشه‌ای مناسب برای روح مطهر آن مرحوم خواهد بود.

این ضایعه جبران‌ناپذیر را به پیشگاه حضرت بقیة الله الأعظم (ارواحنا له الفداء) و نیز به رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید، شیعیان ولایتمدار شبه قاره هند و همراهان، شاگردان، علاقمندان و وابستگان آن فقید سعید، به‌ویژه آقازادگان گرامی ایشان - که در کسوت روحانیت، باقیات صالحاتی ارزشمند برای وی هستند - تسلیت عرض می‌کنم.

از پیشگاه خداوند متعال، برای مرحوم علامه ابن علی واعظ، علو درجات و همنشینی با مولایش حضرت ابا عبد الله الحسین (علیه السلام) و برای همه بازماندگان صبر و سلوان مسألت می‌نمایم.

وإنا لله وإنا إلیه راجعون

رضا رمضانی
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع)
شهریور ۱۴۰۰
سپتامبر ۲۰۲۱

انتهای پیام
captcha