آغاز اجرای طرح ملی نذر آب ۴ در شهرستان‌های نرماشیر و ریگان
کد خبر: 3997928
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹

آغاز اجرای طرح ملی نذر آب ۴ در شهرستان‌های نرماشیر و ریگان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از اجرای طرح ملی نذرآب ۴ در شهرستان‌های نرماشیر و ریگان خبر داد و گفت: تأمین آب شرب سالم و پایدار از اهداف بسیار مهم این طرح است.

به گزارش ایکنا از کرمان رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اجرای طرح ملی نذرآب۴ در شهرستان نرماشیر و ریگان گفت: این طرح ملی با حضور نمایندگانی از جمعیت هلال احمر کشور و سازمان داوطلبان و با همکاری معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از خیرین داوطلب جمعیت هلال احمر در شهرستان ریگان آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه بخشی از پروژه نذرآب ۴ در روستای رمشک شهرستان قلعه گنج نیز اجرا شده است، افزود: طرح ملی نذر آب۴ با محوریت جمعیت هلال احمر استان کرمان و معین بودن استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان‌های نرماشیر و ریگان در حال برگزاری است.

فلاح با اشاره به اینکه در اولین روز از اجرای طرح ملی نذر آب۴  با اجرای پروژه آب (تجهیز چاه و تأمین آب شیرین) در روستای سرزه و اهدای اقلام معیشتی در شهرستان ریگان خاطرنشان کرد: بیش از ۶۰۰ نفر در ۶ روستای محروم در شهرستان ریگان از آب شرب سالم پایدار بهره مند خواهند شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به راه اندازی خانه بازی ویژه کودکان و نوجوانان در شهرستان ریگان در قالب اجرای طرح ملی نذر آب۴ تشریح کرد: اهدای دستگاه همودیالیز به بیمارستان شهرستان ریگان از دیگر اقدامات انجام شده در این شهرستان است.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های بهداشتی و درمانی، معیشتی و آب‌رسانی پایدار در شهرستان نرماشیر در قالب اجرای طرح ملی نذر آب ۴ گفت: در طی بازدید روز گذشته 24 شهریور ماه از روستاهای منطقه ارجمند، علی‌آباد، ضیا آباد، دشت آباد، سید آباد و چهل تخم از مخازن آب روستاهای مذکور توسط نمایندگانی از جمعیت هلال احمر کشور و سازمان داوطلبان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، مدیران و پرسنل حوزه معاونت امور داوطلبان و مسئولان دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه استان‌های کرمان و کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از خیرین داوطلب جمعیت هلال احمر؛ مسائل و موارد مربوط به تامین زيرساخت‌های آب شرب با فرماندار شهرستان برنامه‌ریزی شد.

فلاح با اشاره به فعالیت ۲۰ پزشک متخصص، عمومی و پیراپزشک داوطلب جمعیت هلال احمر استان کرمان در شهرستان نرماشیر افزود: در اجرای طرح ملی نذرآب۴ خدماتی از قبیل دندانپزشکی، داخلی، عفونی، اطفال، عفونی، عمومی و مشاوره به بیماران نیازمند در این شهرستان ارائه می‌شود.

لازم به ذکر است در حاشیه اجرای اولین روز از اجرای طرح نذرآب4 و به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس جمعی از مدیران جمعیت هلال احمر و عوامل اجرایی این طرح، با خانواده شهید رضا فرزان‌پور در شهرستان نرماشیر دیدار و گفت‌وگو کردند.

انتهای پیام
captcha