پیام تبریک کمیته حمایت از انقلاب فلسطین به مناسبت هفته دولت
کد خبر: 3993578
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴

پیام تبریک کمیته حمایت از انقلاب فلسطین به مناسبت هفته دولت

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری در پیامی هفته دولت را به رئیس جمهور محترم و همه کارکنان خدوم دولت تبریک گفت.

به گزارش ایکنا؛ متن پیام بدین شرح است:

باسمه تعالی

امام خمینی(ره): یک فرد خدمتگزار در جمهوری اسلامی باید در کار او صداقت، در نگاه او محبت و حیا، در اندیشه او خیرخواهی، در رفتار او شادابی، در سکوت او دقت و در تلاش او اخلاص و جدیت باشد.

هفته دولت فرصتی گرانبهاست تا یاد همه شهدای عرصه خدمت به ملت شریف ایران به خصوص شهیدان بزرگ مرتبه رجایی و باهنر که نماد و اسطوره رشادت، تلاش، مقاومت و جدیت در راه اصلاح، سازندگی و آبادانی سرزمین کشورمان بودند و جان مبارک خود را در این راه نهادند گرامی داشته شود.

هفته دولت یادآور خدمت، فداکاری و همت فرزندان پاک این سرزمین است تا بار دیگر با عزمی راسخ روزهای پر شور خدمتگزاری را رقم بزنند و برای آیندگان به ثبت رسانند.

ساده زیستی، اخلاق اسلامی و مدیریت مبتنی بر تقوای شهید رجایی و صبر، مقاومت، ایثار و شجاعت شهید باهنر ماندگار شده است که باید با معرفی این الگوها به جوانان بتوانیم در راستای تحقق آرمانهای مقدسمان حرکت کنیم.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین و یاران با وفایش هفته دولت را به رئیس جمهور محترم، حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی و همه کارکنان خدوم دولت تبریک گفته و امید است اهداف و برنامه های دولت محترم سیزدهم با تلاش صادقانه و بی وقفه همه دولتمردان و مسئولین محترم و با زعامت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای( مدظله العالی) در راه تحقق آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی و نجات مستضعفان محقق شود.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین

6 شهریور 1400

انتهای پیام
captcha