کمیته امداد رتبه اول اشتغال کشور را کسب کرد
کد خبر: 3992181
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳

کمیته امداد رتبه اول اشتغال کشور را کسب کرد

رئیس کمیته امداد از کسب رتبه اول اشتغال کشور توسط این نهاد خبر داد و اعلام کرد: کمیته امداد توانسته با کمتر از نیم درصد تسهیلات بانکی کشور بیش از یک سوم اشتغال کشور را ایجاد کند.

کسب رتبه اول اشتغال کشور توسط کمیته امداد

به گزارش ایکنا، به نقل از کمیته امداد امام خمینی(ره)، سیدمرتضی بختیاری، رئیس این نهاد اعلام کرد: کمیته امداد در سال گذشته 197 هزار و 249 فرصت شغلی با اعتباری بالغ بر 56 هزار و 865 میلیارد ریال ‌ایجاد کرده و معاونت اشتغال این نهاد با ارائه طرح‌های متعدد توانسته است بیش از یک سوم شغل کشور را ایجاد کند. ‌به اذعان استانداران، کمیته امداد در سال‌های اخیر در 28 استان رتبه اول اشتغال استان را احراز کرده است.

وی اظهار کرد: کمیته امداد توانسته با کمتر از نیم درصد تسهیلات بانکی کشور بیش از یک سوم اشتغال کشور را ایجاد کند و بررسی‌های میدانی مبتنی بر تمام شماری به صورت استان به استان و بازرسی‌های انجام شده توسط نهادهای نظارتی، اشتغال ایجاد شده در کشور را توسط این نهاد را مورد تأیید قرار می‌دهد.

بختیاری اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در سال جاری ایجاد 300 هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد برنامه‌ریزی و در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام
captcha