هیئت مذهبی «پیامبر اعظم» کرمان؛ میزبان مجازی عزاداران سیدالشهدا(ع)
کد خبر: 3991316
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱

هیئت مذهبی «پیامبر اعظم» کرمان؛ میزبان مجازی عزاداران سیدالشهدا(ع)

هیئت مذهبی «پیامبر اعظم» اساتید دانشگاه علوم پزشکی کرمان با برگزاری حسینیه مجازی میزبان عزاداران سالار شهیدان در شب‌های تاسوعا و عاشورای حسینی می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، محرم نه تنها برای ما شیعیان بلکه برای تمام مسلمانان جهان و حتی مردم دنیا گره خورده با نام مبارک امام حسین(ع) و نشان از اوج سفاهت و کینه دشمنان خدا نسبت به آل‌الله است. مردم ایران اسلامی هر سال با حضور در هیئت‌های عزاداری ارادت خود را به سرور خود نشان می‌دهند. و با هر لبیک یا حسین اعلام می‌کنند که صدای عدالت خاموش شدنی نیست.

حضور در مجالس عزاداری سیدالشهدا(ع) مرهمی است بر قلب‌های عاشقان آن حضرت تا تجدید میثاقی باشد برای ادامه راه ایشان در مبارزه با ظلم. اکنون که شرایط جامعه به‌دلیل وجود ویروس کرونا به‌گونه‌ای است که امکان حضور همه‌ مردم در هیئت‌های مذهبی وجود ندارد هیئت مذهبی «پیامبر اعظم» اساتید دانشگاه علوم پزشکی کرمان با برگزاری حسینیه مجازی امکان عزاداری برای سالار شهیدان را در بستر فضای مجازی فراهم آورده است.

علاقه‌مندان و شیفتگان حسینی برای شرکت در این مراسم می‌توانند همزمان با شب تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت 21 تا 22 به لینک https://sr.kmu.ac.ir/ch/nahad1 مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha