مراسم اجتماع تاسوعا و عاشورا در اردبیل برگزار نمی‌شود
کد خبر: 3991121
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸

مراسم اجتماع تاسوعا و عاشورا در اردبیل برگزار نمی‌شود

استاندار اردبیل گفت: اجتماع تاسوعا و عاشورای حسینی برگزار نخواهد شد و مصلای اردبیل برای تزریق واکسن کرونا در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گرفت.

عدم برگزاری اجتماع تاسوعا و عاشورا در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل، ۲۴ مردادماه، در حاشیه جلسه بررسی برنامه‌های تاسوعا و عاشورای حسینی سال‌جاری، اظهار کرد: محدودیت عبور و مرور استان اردبیل به شدت اجرایی می‌شود و عزاداران حسینی جهت شرکت در مجالس عزاداری، نزدیک‌ترین محل عزاداری به محل زندگی را انتخاب کرده و حتماً مراسم در فضای باز برگزار شود.

استاندار اردبیل، با تأکید بر اهمیت سلامت عزاداران حسینی بیان کرد: با برگزاری مراسم عزاداری در فضای پوشیده به‌شدت برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: به جهت سلامت مردم در روز تاسوعا و عاشورای حسینی نیز تجمع، تعزیه و شبیه‌خوانی برگزار نمی‌شود تا با همکاری مردم بزرگ استان اردبیل شاهد کاهش شیوع این ویروس در استان باشیم.

بهنام جو تصریح کرد: متأسفانه تعداد فوتی‌های روزانه کرونا در استان اردبیل به ۱۷ نفر رسید که ضرورت دارد رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی افزایش یابد.

وی افزود: از روز دوشنبه نیز محدودیت‌ها و تعطیلی ادارات و اصناف به‌غیر از مراکز خدمات‌رسان، امنیتی، بهداشتی و درمانی و مشاغل مهم و ضروری را خواهیم داشت.

استاندار اردبیل به ۲۴ساعته شدن قرارگاه مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: با موافقت نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل، مصلای اردبیل برای تزریق واکسن کرونا در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اردبیل قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha