آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به ۸۰ روستا در کرمان + عکس
کد خبر: 3989213
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸

آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به ۸۰ روستا در کرمان + عکس

با ایجاد یک مخزن آب ۵۰۰ متر مکعبی در شهرستان فهرج مردمان ۴ روستا صاحب آب شرب پایدار شدند. عملیات اجرایی برای آبرسانی به ۸۰ روستا در شرق استان کرمان آغاز شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، به همت سپاه ثارالله استان کرمان و با همکاری خیران، قرارگاه پیشرفت و آبادانی، مسئولان آبفا، گروه‌های جهادی و مشارکت مردمی پروژه آبرسانی به 4 روستا در شهرستان فهرج با جمعیتی بیش از 6500 نفر، امروز 17 مرداد ماه به بهره‌برداری رسید.

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در جریان افتتاح این پروژه‌ها با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک روز خبرنگار بیان کرد: اولویت اصلی در استان کرمان مسئله آب است و سال گذشته موفق شدیم 36 روستا را آبرسانی کنیم.

وی با بیان اینکه در سال 1400، آبرسانی به 307 روستا را در دستور کار داریم؛ تصریح کرد: تاکنون به 35 روستا آبرسانی انجام گرفته و امروز در شهرستان فهرج با ایجاد یک مخزن آب 500 متر مکعبی با اعتبار سه میلیارد و پانصد و پنجاه میلیون تومان، مردمان 4 روستا صاحب آب شرب پایدار شدند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: برنامه‌ریزی برای آبرسانی به 110 روستای استان کرمان در هفته دفاع مقدس انجام شده ‌است. که از این تعداد 80 روستا در شرق استان یعنی در بم، نرماشیر، ریگان و فهرج قرار دارند و امروز فعالیت اولیه برای عملیات اجرایی آبرسانی به این روستاها آغاز شده است.

انتهای پیام
captcha