فرهنگسرای سرو با ویژه‌برنامه «همیشه امیر» به کمک اقشار محروم می‌رود
کد خبر: 3987005
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
همزمان با عید غدیر در روستاهای اطراف تهران:

فرهنگسرای سرو با ویژه‌برنامه «همیشه امیر» به کمک اقشار محروم می‌رود

فرهنگسرای سرو به‌مناسبت فرارسیدن عید غدیرخم و به‌منظور عمل به سنت حسنه امیرالمؤمنین علی(ع)، ویژه‌برنامه «همیشه‌ امیر» را برای کمک‌رسانی به اقشار محروم و تأمین نیازهای معیشتی آنان برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 6، فرهنگسرای سرو به‌مناسبت فرارسیدن عید غدیرخم و به‌منظور عمل به سنت حسنه امیرالمؤمنین علی(ع)، ویژه‌برنامه «همیشه‌ امیر» را برای کمک‌رسانی به اقشار محروم و تأمین نیازهای معیشتی آنان برگزار می‌کند.

این ویژه‌برنامه در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر کمک به نیازمندان و افرادی است که با شیوع کرونا دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی شدند و  در قالب کمک‌های مؤمنانه قرار می‌گیرد.

در ویژه‌برنامه جهادی «همیشه امیر» که به مناسبت ایام عید غدیر در مناطق محروم و روستاهای اطراف تهران برگزار می‌شود، بیش از ۱۰ برنامه تدارک دیده شده است.

«همه بر سفره علی می‌مانیم»، «همیار علوی»، «ضیافت و اطعام علوی»، «شادیانه‌های غدیر»، «نذر غدیر»، «افتتاح مرکز فرهنگی مهریار ۲» و ... از جمله برنامه‌هایی است که فرهنگسرای سرو به‌مناسبت عید غدیر برنامه‌ریزی کرده است.

توزیع گوشت گرم، پخت غذا و توزیع در بین نیازمندان و محرومین، اهدا هدایا به مناسبت عید غدیر، توزیع نان و... در قالب ویژه‌برنامه «همیشه امیر» تدارک دیده شده است.

از جمله برنامه‌های دیگر به این مناسبت می‌توان به افتتاح مرکز فرهنگی مهریار۲ که با برگزاری کلاس‌های آموزشی، برنامه پایش سلامت، روانشناسی برای کودکان، نوجوانان و والدین اشاره کرد.

این برنامه‌ها طی روزهای ششم و هفتم مردادماه در روستاها و مناطق کم‌برخوردار اطراف تهران برگزار می‌شود.

خیرین و نیکوکاران که قصد کمک‌رسانی به محرومان را دارند می‌توانند کمک‌های مالی و معنوی خود را به فرهنگسرای سرو ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88881879 تماس بگیرند.
 
منصوره مرادی‌نیا
انتهای پیام
captcha