اختتامیه نخستین جایزه ملی سیاستگذاری برگزار می‌شود
کد خبر: 3986987
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱

اختتامیه نخستین جایزه ملی سیاستگذاری برگزار می‌شود

مراسم اختتامیه نخستین جایزه ملی سیاستگذاری روز یکشنبه ۱۰ مرداد در خانه اندیشه‌ورزان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جامعه اندیشکده‌ها، مراسم اختتامیه نخستین جایزه ملی سیاستگذاری روز یکشنبه ۱۰ مردادماه با مشارکت ۵۲ اندیشکده و مؤسسه سیاست‌پژوهی و همکاری خانه اندیشه‌ورزان، مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی به همت جامعه اندیشکده‌ها برگزار می‌شود.

در این‌مراسم ضمن معرفی پروژه های برتر و پروژه های شایسته تقدیر به زیست بوم اندیشه ورزی کشور، با اهدای جوایز مادی و اعطای تسهیلات غیرمادی از آنها تقدیر و تشکر خواهد شد. این دوره از جایزه، یک پروژه برتر و ۵ پروژه، شایسته تقدیر شناخته شده‌اند.

فرآیند نخستین جایزه ملی سیاستگذاری با دریافت ۳۵۳ پروژه از ۵۲ اندیشکده در آبان ۹۹ کلید خورد و پس از ۹ ماه و طی ۳ مرحله در تیر ۱۴۰۰ به پایان رسید. در مرحله نخست ۲۰۷ پروژه تایید شده توسط ۶۱ عضو شورای علمی جامعه اندیشکده‌ها ارزیابی شد و ۵۹ پروژه برای صعود به مرحله دوم معرفی شدند. در مرحله دوم ۵۹ پروژه در ۱۶ پنل موضوعی به رقابت پرداختند. از هر پنل یک پروژه به مرحله سوم راه یافت. در نهایت در مرحله سوم و نهایی جایزه ۱۶ پروژه از ۱۱ اندیشکده توسط ۵ عضو هیئت داوران ارزیابی و اعتبارسنجی شدند.

بنابر این گزارش، در مراسم اختتامیه، نتایج داوری و ارزیابی مرحله سوم در مراسم اختتامیه جایزه با حضور هیئت داوران جایزه، اعلام می‌شود. مراسم اختتامیه نخستین جایزه ملی سیاستگذاری از کانال آپارات و صفحه اینستاگرام جامعه اندیشکده ها، به صورت زنده پخش خواهد شد.

همچنین، این برنامه یکشنبه ۱۰ مردادماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در سالن آمفی‌تئاتر خانه اندیشه‌ورزان واقع در خیابان انقلاب، بین چهارراه ولیعصر (عج) و خیابان برادران مظفر شمالی، پلاک ۹۰۷ برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha