الازهر درگذشت رئیس دانشگاه علوم قرآنی جاکارتا را تسلیت گفت
کد خبر: 3985966
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵

الازهر درگذشت رئیس دانشگاه علوم قرآنی جاکارتا را تسلیت گفت

دانشگاه الازهر در پیامی درگذشت رئیس دانشگاه علوم قرآنی جاکارتا، پایتخت اندونزی را تسلیت گفت.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از صدی البلد، دانشگاه الازهر به ریاست محمد المحرصاوی با صدور پیامی درگذشت «خزیمه بنت توحیدو بن یانگو»، رئیس دانشگاه علوم قرآنی جاکارتا را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: دانشگاه الازهر درگذشت خزیمه بنت توحیدو بن یانگو، فارغ‌التحصیل دانشکده مطالعات اسلامی و عربی دختران دانشگاه الازهر در قاهره را به جامعه دانشگاهی و «امانی برهان‌الدین عمر لوبیس»، رئیس دانشگاه دولتی اسلامی «شریف هدایت‌الله» جاکارتا تسلیت می گوید.

این پیام می‌افزاید: این بانوی اندونزیایی عضو شورای علمای اندونزی بود و در تبلیغ اسلام به شیوه میانه رو الازهر سهم به سزایی داشت، از خداوند برای وی رحمت واسعه و محشورشدن با انبیا، صدیقین، شهدا و صالحین را خواستاریم.

گفتنی است، دانشگاه(انستیتو) علوم قرآنی جاکارتا از سال 1971 تاکنون یک مركز قرآنی دانشگاهی مهم در اندونزی بوده است و به تربیت دانشجویان قرآنی می‌پردازد.

در برنامه‌های دانشگاه علوم قرآنی جاکارتا حفظ، تجوید، تفسیر و تلاوت قرآن در راستای تحقق چشم‌انداز هفت ساله این دانشگاه دنبال می‌شود.

الازهر درگذشت رئیس دانشگاه علوم قرآنی جاکارتا را تسلیت گفت«خزیمه بنت توحیدو بن یانگو»، رئیس فقید دانشگاه علوم قرآنی جاکارتا

انتهای پیام
captcha