اجرای طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه سبزوار
کد خبر: 3985092
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷

اجرای طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه سبزوار

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار بیان کرد: طرح نشاط معنوی در مراکز افق بقاع متبرکه شعیب(ع)، یحیی(ع)، ابورفاعه(ع)، معصوم‌زادگان (ع) خسروجرد و حسن(ع) کوشک با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام جعفر مهدوی‌خواه، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار در گفت‌وگو با خبرنگار افتخاری ایکنا با اشاره به میزبانی پنج مرکز افق شهرستان در طرح نشاط معنوی، گفت: طرح نشاط معنوی در مراکز افق بقاع متبرکه شعیب(ع)، یحیی(ع)، ابورفاعه(ع)، معصوم‌زادگان (ع) خسروجرد و حسن(ع) کوشک شهرستان سبزوار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری است.

وی افزود: این طرح شامل دوره‌های آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، احکام، مشاوره قبل ازدواج، کلاس‌های تقویتی دروس زبان انگلیسی، عربی و ریاضی و کلاس‌های هنری از قبیل خیاطی، نمددوزی، بافتنی و... است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار با اشاره به محدودیت فضای بقاع متبرکه شهرستان در اجرای این طرح، بیان کرد:  باید از ظرفیت و فضای  بقاع متبرکه در راستای خدمت‌رسانی به مردم از قبیل مسائل فرهنگی، اجتماعی، قرآنی و اشتغالزایی متناسب با رده‌های سنی مختلف بهره‌مند شد.

مهدوی‌خواه با اشاره به اجرای طرح نشاط معنوی تا ۱۴ مردادماه سال جاری، یادآور شد: تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر در این طرح ثبت نام کرده‌اند.
 
اکرم‌سادات مهرآبادی
انتهای پیام
captcha