توزیع نان در مناطق محروم با اجرای طرح جهادی «وقت همدلی»
کد خبر: 3980557
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷

توزیع نان در مناطق محروم با اجرای طرح جهادی «وقت همدلی»

گروه جهادی مکتب سلیمانی در اجرای طرح «وقت همدلی» با سایر گروه‌های جهادی در کشور همکاری می‌کند و به توزیع نان در مناطق محروم می‌پردازد.

همکاری گروه مکتب سلیمانی با دیگر گروه‌های جهادی در اجرای طرح «وقت همدلی»به گزارش ایکنا، گروه جهادی مکتب سلیمانی از جمله گروه‌هایی است که با فعالیت‌های جهادی خود برای رفع محرومیت از نیازمندان و مستضعفان مناطق مختلف، به ویژه خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا و جانبازان، قدم در مسیر سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی، گذاشته است.

این گروه جهادی مدت‌هاست که در زمینه محرومیت‌زدایی از استان پهناور و محروم سیستان و بلوچستان فعالیت می‌کند و برنامه‌های جهادی فراوانی را در این استان و روستاهای بسیار محروم آن اجرا کرده است. یکی از برنامه‌های این گروه، مشارکت با مجتمع نان علی بن‌موسی‌الرضا(ع) است که چندی پیش از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین بی‌آزار تهرانی در شهرستان زابل راه‌اندازی شد.

گروه جهادی مکتب سلیمانی «قسم» در اجرای طرح «وقت همدلی» خود، در همکاری با سایر گروه‌های جهادی در استان‌های مختلف کشور، نسبت به توزیع نان رایگان در مناطق محروم و نیازمند اقدام می‌کند.

همچنین، در راستای اجرای این طرح معنوی، طی نیمه هر ماه قمری بین 10 تا 15 هزار قرص نان تهیه و به صورت رایگان در مناطق محروم کشور توزیع می‌شود.

در طرح توزیع رایگان و صلواتی نان گروه جهادی مکتب سلیمانی، هر ماه مبلغی در حدود هشت تا 10 میلیون تومان اعتبار در همکاری با سایر گروه‌های جهادی هزینه شده و نان‌های صلواتی در مناطق محروم استان‌های تهران، پرند، ورامین، سی‌سخت، منوجان کرمان، سیریک هرمزگان، بوشهر (شهر شنبه)، زاهدان، سیستان و دامغان توزیع می‌شود.

طرح اطعام رایگان نان گروه جهادی مکتب سلیمانی در مناطق محروم با عنوان «وقت همدلی»، از ماه رمضان سال گذشته در استان سیستان و بلوچستان آغاز شد و هم‌اکنون نیز در همکاری با گروه‌های جهادی مختلف کشور در حال اجراست. 

علاقه‌‌مندان برای شرکت در این طرح معنوی می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت 6273817010083859 به نام گروه جهادی مکتب سلیمانی واریز کنند.

انتهای پیام
captcha