پیگیری قضایی استخدام افراد غیر بومی در شرکت فولاد زرند
کد خبر: 3980364
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶

پیگیری قضایی استخدام افراد غیر بومی در شرکت فولاد زرند

دادستان شهرستان زرند در مراسم تریبون آزاد اعلام کرد: مردم اگر مدارکی از استخدام افراد غیر بومی در شرکت فولاد دارند تحویل دهند تا پیگیری شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، شامگاه  روز گذشته، 5 تیر ماه مراسم تریبون آزاد به همت اداره اوقاف شهرستان زرند و به‌مناسبت هفته قوه قضائیه در محل حسینیه سقاخانه ابالفضل(ع) شهرستان زرند برگزار شد.

در این مراسم که با حضور حجج السلام بلوچ‌زاده، دادستان شهرستان، محمدی، رئیس دادگستری شهرستان، قادری، مسئول اداره اوقاف و دو نفر از قضات شهرستان، رئیس اداره ثبت و همچنین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان زرند برگزار شد، مردم پیرامون معضلات روز شهرستان زرند به گفت‌وگو پرداختند. 

حجت‌الاسلام محمدی، رئیس دادگستری شهرستان زرند در این مراسم ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و تقدیر از همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زرند و هیئت امناء سقاخانه ابوالفضل(ع) خیابان شهید چمران، بیان کرد: هرساله در هفته قوه قضائیه طرحی به نام طرح کرامت و با هدف دیدار با مردم و شنیدن دغدغه‌های آن‌ها برگزار می‌شود که در طی این طرح، یک جلسه در محل سقاخانه برگزار می‌شود تا به سؤالات مردم پاسخ داده شود.

حجت‌الاسلام بلوچ زاده، دادستان شهرستان زرند نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و پاسخگویی به سؤالات مردمی، تصریح کرد: هرکدام از مردم که مدرکی دارند مبنی براینکه شرکت فولاد افراد غیر بومی(البته غیراز قسمت‌های تخصصی و پیمانکاری) را جذب کرده است به دادسرا تحویل دهند تا پیگیری و زمینه جذب بیشتر برای زرندی‌ها فراهم شود.

دادستان شهرستان زرند با ارائه توضیحاتی در ارتباط با روند رسیدگی به پرونده‌ها، بیان کرد: با پیشنهاد مسئول اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زرند قرار شد هفته آینده جلسه پرسش و پاسخ در محل امامزاده حمزه با حضور رئیس دادگستری و دادستان برگزار شود.

انتهای پیام
captcha