لزوم اعلام نظر نامزدهای انتخابات درباره مطالبات قرآنی رهبر انقلاب
کد خبر: 3976578
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
یادداشت وارده /

لزوم اعلام نظر نامزدهای انتخابات درباره مطالبات قرآنی رهبر انقلاب

یکی از بانوان فعال قرآنی کشور بر لزوم ارائه برنامه‌های فرهنگی و قرآنی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در رسانه‌هایی همچون شبکه قرآن و رادیو قرآن و اعلام نظر آنها در مورد مطالبات قرآنی مقام معظم رهبری تأکید کرد.

 تأکید بر اعلام نظر نامزدهای انتخابات در مورد مطالبات قرآنی رهبر انقلاب

به گزارش ایکنا، زهرا صریحی نژاد، مدرس و داور مسابقات قرآن طی یادداشتی کوتاه به بیان برخی نکات در مورد انتخابات ریاست جمهوری و بی توجهی به مسئله فرهنگ در تبلیغات پیش از این انتخابات پرداخته است. مشروح این یادداشت در ادامه آمده است؛

«إِنَّ هَٰذَا الْقرْآنَ يَهْدِي لِلَّتِي هِيَ أَقْوَمُ وَيُبَشِّرُ الْمُؤْمِنِينَ الَّذِينَ يَعْمَلُونَ الصَّالِحَاتِ أَنَّ لَهُمْ أَجْرًا كَبِيرًا».

این روزها که نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مشغول تبلیغ و اعلام برنامه‌های خود در شبکه‌های مختلف رادیو و تلویزیونی در رسانه ملی هستند، ذکر نکاتی قابل تأمل خواهد بود. صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، جایگاهی برای نقل فرمایشات در مورد مسائل فرهنگی و ترویج فرهنگ اصیل قرآن کریم در شبکه قرآن سیما و رادیو قرآن در نظر نگرفته‌اند.

تعامل کارگزاران کشور و ارائه برنامه‌ها در این دو شبکه، می تواند بیانگر اهتمام ویژه آنان به مسئله دین و فرهنگ قرآنی که زیربنای امور سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است، باشد. مهجوریت قرآن در این برهه، نزد افرادی که داعی دین، فرهنگ و دغدغه‌های مقام معظم رهبری هستند، مشهود است، توجه نامزدها به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ کل قرآن کریم نیز قابل مطالبه و پیگیری است.

اعتلای دین مبین اسلام، فرهنگ ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) و ترویج آموزه‌های قرآن کریم در کنار اقتصاد، معیشت، اشتغال و...، قابل توجه و اهمیت بسیار است. متأسفانه در دو جلسه مناظره نامزدهای محترم ریاست جمهوری، تلاوت قرآن کریم بعد از پخش سرود جمهوری اسلامی ایران بود. قطعاً کلام پروردگار بر همه امور ارجح است.

انتهای پیام
captcha