کمک 100 هزار پوندی خیریه اسلامی بردفورد انگلیس به نیازمندان
کد خبر: 3976508
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶

کمک 100 هزار پوندی خیریه اسلامی بردفورد انگلیس به نیازمندان

خیریه بنیاد ملی زکات انگلیس در طی دوران شیوع کرونا، 100 هزار پوند به مسلمانان زیان‌دیده ناشی از همه‌گیری این بیماری کمک مالی کرده است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از تلگراف اند آرگوس، بنیاد ملی زکات (National Zakat Foundation) انگلیس بیش از 100 هزار پوند برای حمایت از مردم مسلمان بردفورد در طی شیوع ویروس کرونا کمک کرده است.

این موسسه خیریه اسلامی اعلام کرد طی سال گذشته 101 هزار و 522 پوند بین 507 نفر از مسلمانان در این منطقه و اطراف آن توزیع کرده است. این مبلغ از سوی مسلمانان به عنوان بخشی از اهدای زکات تأمین شده است.

بنیاد ملی زکات این پول را جمع‌آوری و در داخل انگلیس توزیع می‌کند.

شیوع بیماری همه‌گیر کرونا به شدت به مردم و خانواده‌ها ضربه زده است، به طوری که این خیریه بیش از 19 هزار درخواست برای کمک‌های مختلف در طول سال گذشته دریافت کرده که عمدتا مربوط به مشکلات مالی و مسکن است.

محبوب حسین، رئیس ارتباطات بازاریابی در این موسسه خیریه، گفت: اکنون زکات یک راه نجات برای مسلمانان انگلستان است در حالی که بسیاری از مردم برای به دست آوردن حمایت مالی مناسب در جاهای دیگر تلاش می‌کنند.

وی افزود: سخاوت مسلمانان در 12 ماه گذشته بیش از انتظارات ما بوده است و باور نکردنی است که ببینید زکات چگونه زندگی‌ها را دگرگون و در شرایط مالی افراد تغییر ایجاد می‌کند.

انتهای پیام
captcha