دانشگاه فرهنگیان ظرفیت ایجاد مشارکت حداکثری در انتخابات را دارد
کد خبر: 3976475
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
علی محمدی:

دانشگاه فرهنگیان ظرفیت ایجاد مشارکت حداکثری در انتخابات را دارد

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان درباره ظرفیت‌های این دانشگاه در ایام انتخابات اظهار کرد: باید ضمن ایجاد فرصت گفت‌وگو، سعه صدر و نقش هدایت‌گری خود را ایفا نماییم و بدون هیچ نگرانی از حواشی احتمالی مصمم اما درچارچوب قانون گام برداریم.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، علی محمدی، در جلسه مشترک اعضای هیئت نظارت سازمان مرکزی و شورای معین استان‌ها در سالن اجتماعات شهید چمران، این نشست را فرصتی مغتنم در راستای هم‌اندیشی پیرامون فعالیت‌ها، برنامه‌ها و مسائل تشکل‌های اسلامی برشمرد.

وی ضمن گرامیداشت ایام الله ماه خرداد؛ آزادسازی خرمشهر، رحلت جانسوز امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد به عنوان روزهای تاریخی انقلاب اسلامی به «حماسه‌ای دیگر برگزای حماسه پرشور انتخابات» در 28 خرداد سال جاری اشاره کرد.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با اشاره به فعالیت‌های مهم فرهنگی، تربیتی، دینی و انقلابی به نظم و پویایی برنامه‌ها در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، مناظرات و کرسی‌های آزاد اندیشی، تاکید کرد.

وی نشست حاضر را با محوریت انتخابات و در راستای ایجاد هماهنگی جهت ایجاد فضای پر شور انتخاباتی مبتنی بر قانون برشمرد و بر ضرورت نقش‌آفرینی به عنوان قشر نخبه فرهنگی و دغدغه‌مند در جلب مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد.

محمدی با مورد توجه قرار دادن ظرفیت اساتید، دانشجومعلمان و کارکنان دانشگاه فرهنگیان گفت: با وجود این ظرفیت عظیم دانشگاه فرهنگیان می‌تواند ضمن جریان‌سازی در راستای تاکیدات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون انتخابات گام‌های موثری بردارد.

عضو هیئت رییسه دانشگاه فرهنگیان با اشاره به فعالیت‌هایی که از چند ماه قبل ویژه انتخابات در اداره کل اجتماعی و با محوریت هیئت نظارت بر تشکل‌های اسلامی شکل گرفته است بر ضرورت حمایت و تسهیل گری برنامه‌های دانشجو معلمان برای انتخابات با نگاه و نظارت پدرانه تاکید کرد و گفت: باید ضمن ایجاد فرصت گفت‌وگو، سعه صدر و نقش هدایتگری خود را ایفا نماییم و بدون هیچ نگرانی از حواشی احتمالی مصمم اما در چارچوب قانون گام برداریم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: شاهد انتخاباتی پرشور و ناامیدی دشمنان باشیم.

شایان ذکر است جلسه مشترک اعضای هیئت نظارت سازمان مرکزی و شورای معین استان‌ها، با حضور مسئولان معاونت فرهنگی و اجتماعی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در استان‌ها، حراست، مدیران استانی و کارشناسان فرهنگی استان‌ها سه شنبه11 خرداد در سالن اجتماعات شهید چمران دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha