جمع‌آوری بیش از 33 میلیارد تومان زکات فطریه برای مددجویان بهزیستی
کد خبر: 3975980
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳

جمع‌آوری بیش از 33 میلیارد تومان زکات فطریه برای مددجویان بهزیستی

معاون امور مشارکت‌های مردمی، مؤسسات غیر دولتی و توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور از جمع‌آوری ۳۳ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفاره در کشور توسط بهزیستی و مؤسسات خیریه خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی کشور، ذوالفقار یزدانمهر، معاون امور مشارکت‌های مردمی، مؤسسات غیر دولتی و توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه مبلغ ۱۲ میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفاره به صورت نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری شده است، گفت: مبلغ هفت میلیارد و 90 میلیون تومان از این میزان به صورت نقدی و پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به شکل غیر نقدی بوده است.

معاون امور مشارکت‌های مردمی، مؤسسات غیر دولتی و توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور از جمع‌آوری ۲۰ میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان فطریه و کفاره در مجموع توسط مؤسسات خیریه تحت پوشش خبر داد و افزود: ۱۳ میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان از این میزان کفاره و فطریه، نقدی و شش میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان به صورت غیر نقدی بوده است.

وی همچنین به جمع‌آوری ۳۳ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان زکات فطره و کفاره در مجموع در سراسر کشور توسط بهزیستی و موسسات خیریه تحت پوشش بهزیستی اشاره و تصریح کرد: زکات فطریه و کفاره جمع‌آوری شده در قالب کمک‌هزینه معیشتی، بسته‌ها و اقلام معیشتی، نان و ... در اختیار افراد نیازمند قرار گرفته است.

انتهای پیام
captcha