سومین مرحله از توزیع کمک‌های مؤمنانه در کرمان انجام شد
کد خبر: 3970868
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
در آستانه عید سعید فطر؛

سومین مرحله از توزیع کمک‌های مؤمنانه در کرمان انجام شد

به همت سپاه ثارالله استان کرمان در آستانه عید سعید فطر سومین مرحله از توزیع کمک‌های مؤمنانه در سال 1400 انجام شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، در آستانه عید سعید فطر سومین مرحله از توزیع کمک‌های مؤمنانه در سال 1400 در قالب قرارگاه خدمات اجتماعی امام حسن مجتبی(ع) و با مشارکت و حضور کمیته امداد امام خمینی، ستاد اجرایی فرمان امام، سازمان تبلیغات اسلامی، آستان قدس رضوی، بانک رسالت، قرارگاه خاتم‌الاوصیا جبهه مردمی، بنیاد علوی، بسیج سازندگی، دفتر نمایندگی ولی فقیه، و سپاه استان کرمان انجام گرفت.

سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در جریان این مراسم با اشاره به اینکه در مرحله اول 30هزار بسته و و در مرحله دوم 75 هزار بسته معیشتی توزیع شده است؛ بیان کرد: امروز در سومین مرحله از توزیع کمک‌های مومنانه تعداد 20 هزار بسته معیشتی به ارزش 7 میلیارد تومان در بین خانواده‌های شناسایی شده قرار خواهد گرفت.

وی همچنین از توزیع تعداد یک میلیون و چهارصد و هشتاد و دو هزار پرس غذای گرم به ارزش 22 میلیارد و 230 میلیون تومان و تعداد 5 هزار و 792 بسته گوشت قرمز به مناسبت عید فطر در بین خانواده‌های شناسایی شده خبر داد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه کل خدمات اجتماعی ارائه شده به مناسبت عید سعید فطر در قرارگاه خدمات اجتماعی امام حسن مجتبی(ع) معادل 30 میلیارد و 376 میلیون و800 هزار تومان است؛ بیان کرد: این قرار گاه در عرصه‌های مختلف به‌ویژه در عرصه اشتغال خرد، ساخت مسکن مددجویان، آب رسانی روستایی، تهیه جهیزیه و بحث کمک معیشت فعالیت دارد و تا زمانی که نیاز باشد بدون نگاه سیاسی، قومی و مذهبی در کنار مردم خواهد بود.

معروفی تصریح کرد: ما برای حل مشکلات مردم به دنبال اقدام عملی هستیم و امروز برای ریشه کنی فقر از کشورمان و فقرزدایی مجاهدت می‌کنیم و همانطور که در مقابل دشمنان بزرگ ملتمان ایستادیم با فقر هم مبارزه می‌کنیم تا مردم ما بتوانند به خواسته‌های معقول و منطقی خود برسند.

انتهای پیام
captcha