رونمایی از ناوگان بازسازی و تجهیز‌شده آتش‌نشانی در کرمان
کد خبر: 3970767
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
عید سعید فطر انجام می‌شود؛

رونمایی از ناوگان بازسازی و تجهیز‌شده آتش‌نشانی در کرمان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از کلنگ‌زنی ایستگاه شماره یک آتش‌نشانی کرمان و رونمایی از ناوگان بازسازی و تجهیز‌شده آتش‌نشانی در آستانۀ عید سعید فطر در کرمان خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان، رضا میرزایی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، گفت: در چهل‌وششمین هفته از پویش «افتتاح» شهرداری کرمان، از ناوگان بازسازی و تجهیز‌ شدۀ آتش‌نشانی رونمایی خواهد شد.

میرزایی افزود: در آستانۀ عید سعید فطر، در محل ایستگاه شماره یک در میدان «شهید قرنی»، شش دستگاه خودروی امداد و نجات و اطفای حریق سبک و سنگین آتش‌نشانی رونمایی خواهد شد.

وی همچنین از رونمایی دو دستگاه موتورسیکلت مجهز به تجهیزات اطفای حریق خبر داد و بیان کرد: با توجه به گستردگی شهر کرمان و بافت متفاوت نقاط مختلف آن باید تجهیزات و امکانات متناسب با هر منطقه وجود داشته باشد تا در صورت لزوم مورد استفاده قرار گیرد.

رضا میرزایی با اشاره به هزینه بالای تجهیزات و ماشین‌آلات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، گفت: در این مدت خوشبختانه تجهیزات و ماشین‌آلات این سازمان به میزان قابل توجهی نوسازی و بهسازی شده است.

میرزایی افزود: در مجموع مبلغ 84 میلیارد و 300 میلیون ریال برای بازسازی و تجهیز ناوگان آتش‌نشانی هزینه شده است که در قالب پویش افتتاح شهرداری کرمان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی همچنین با اشاره به زلزله‌خیز بودن این منطقه از کشور و لزوم بهره‌مندی از ساختمان‌های مقاوم در خدمات ایمنی بیان کرد: ایستگاه شماره یک آتش‌نشانی کرمان بعد از سال‌ها، تخریب و بازسازی می‌شود. این ایستگاه با استانداردهای لازم و با هزینه پیش‌بینی‌شده حدود ۴۵ میلیارد ریال ساخته می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان با بیان اینکه کلنگ‌زنی ساخت این ایستگاه همزمان با بهره‌برداری از ماشین‌آلات ذکر شده خواهد بود، اظهار کرد: ساخت و بازسازی ایستگاه‌های دیگر آتش‌نشانی نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام
captcha