فرهنگسرای «آفتاب» ویژه بانوان در کرمان افتتاح می‌شود
کد خبر: 3968877
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱

فرهنگسرای «آفتاب» ویژه بانوان در کرمان افتتاح می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان، از افتتاح فرهنگسرای «آفتاب» (بانوان شهیده) در چهل‌و‌پنجمین هفته از پویش «افتتاح» شهرداری کرمان با شعار «هر هفته یک افتتاح» خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمد جهانشاهی معاون شهردار کرمان و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان، از افتتاح فرهنگسرای «آفتاب» (بانوان شهیده) در چهل‌و‌پنجمین هفته از پویش «افتتاح» شهرداری کرمان با شعار «هر هفته یک افتتاح» خبر داد.

محمد جهانشاهی، ضمن قدردانی از شهردار و همکاران شهرداری منطقه سه به‌واسطه طراحی و اجرای این مرکز، به اضافه شدن 20 مرکز فرهنگی شهرداری کرمان در دورۀ اخیر مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: در ادامۀ برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و با هدف افزایش و توزیع عادلانۀ زیرساخت‌های فرهنگی و آموزشی شهروندان، فرهنگ‌سرای «آفتاب» جنب بوستان بانوان «آفتاب» با نام «بانوان شهیده» ویژۀ بانوان، به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: علاوه بر مراکز فرهنگی شهرداری که از گذشته وجود داشته، خانه‌های فرهنگ شهروندی «کودکان و نوجوانان»، «کارمانا»، «کارآفرینی و توانمندسازی»، «سالمند پویا»، «کتاب»، «مهربانوی شهر و سرای سلامت بانوان» و خانه «هنرمندان»، در دورۀ اخیر مدیریت شهری در قالب پویش افتتاح شهرداری کرمان به بهره‌برداری رسیده است. و فرهنگ‌سرای «آفتاب» (بانوان شهیده)، بیست‌ویکمین مرکز آموزشی و فرهنگی شهروندی در شهر کرمان است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان با اشاره به راه‌اندازی مراکز فرهنگ شهروندی مشارکتی، گفت: تعداد دیگری مراکز فرهنگ مشارکتی نیز در حال طی مراحل قانونی و تجهیز جهت بهره‌برداری است. در تلاشیم تا پایان این دوره از مدیریت شهری، به سرانۀ مورد نیاز شهر که حداقل 30 مرکز فرهنگی است، برسیم.

سیدمرتضی حسینی سرپرست شهرداری منطقه سه کرمان نیز ضمن اشاره به ساخت بوستان بانوان «آفتاب» در کوچه 16 خیابان «شیخ‌احمد کافی شمالی» و بهره‌برداری از آن، گفت: فرهنگسرای این بوستان با مساحت 280 متر مربع نیز ساخته شده و آماده بهره‌برداری است. این فرهنگ‌سرا به‌عنوان یکی از مراکز فرهنگی شهرداری کرمان، مکانی مناسب برای برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، علمی و هنری خواهد بود.

انتهای پیام
captcha