اجرای طرح «مهرواره محله همدل» در محلات کرمانشاه
کد خبر: 3967770
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴

اجرای طرح «مهرواره محله همدل» در محلات کرمانشاه

طرح مهرواره محله همدل در محلات کرمانشاه با هدف شناسایی آسیب‌های خانواده، آموزش سبک زندگی اسلامی و مهارت‌های زندگی اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفتگو با ایکنا از کرمانشاه از اجرای طرح «مهرواره محله همدل» در محلات کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: با توجه به مشکلات حاشیه‌نشینی و آسیب‌های این مناطق از سال گذشته بیش از ۳ پایگاه اجتماعی در کرمانشاه به منظور رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی راه‌اندازی شده و امسال نیز به‌منظور رصد بهتر آسیب‌ها و بررسی و رفع مشکلات محلات آسیب‌پذیر شهر کرمانشاه طرح «مهرواره محله همدل» در حال برگزار شدن است.

وی افزود: از جمله اهداف اجرای این طرح بررسی و رفع مشکلات و آسیب‌های خانواده، آموزش سبک زندگی اسلامی و مهارت‌های زندگی است. در نظر داریم تا مجموعه فعالیت‌های فرهنگی را به شیوه متوازن و بین اقشار مختلف استان برگزار کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: ارائه خدمات تبلیغی متناسب با جمعیت استان با استفاده از ظرفیت اعزام مبلغ، ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی و استفاده از ظرفیت پایگاه‌های اجتماعی و مراکز قرآنی از دیگر اهدافی است که از اجرای طرح در نظر داریم.

حجت‌الاسلام احمدی تصریح کرد: طرح مهرواره محله همدل به منظور ایجاد نشاط، امید، تقویت خودباوری و مشارکت مردم در حل مشکلات محله و شهر اجرایی می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح با ارسال عدد یک به شماره پیامکی ۵۰۰۰۱۵۷ می‌توانند اپلیکیشن مهرواره محله همدلی را دریافت و مشکلات محله خود را اعلام کنند و محلاتی که بتوانند مشکلات خود را به بهترین روش رفع کنند با بررسی و ارزیابی سازمان تبلیغات اسلامی به نفر اول ۲۰۰ میلیون تومان، نفر دوم ۱۰۰ میلیون تومان و نفر سوم ۵۰ میلیون تومان تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha