خودکفایی 2500 مددجوی آذربایجان‌ غربی
کد خبر: 3957859
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸

خودکفایی 2500 مددجوی آذربایجان‌ غربی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی گفت: در دو سال گذشته که ایجاد اشتغال برای مددجویان با جدیت در دستور کار قرار گرفته است دو هزار و 500 مددجوی سطح استان خودکفا شده و از لیست افراد تحت پوشش این کمیته خارج شده‌اند.

ارسالی| خودکفایی 2500 مددجوی آذربایجان‌غربیعزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال برای مددجویان یکی از اولویت‌های مهم این مرکز است، اظهار کرد: امسال در این راستا هفت هزار و 700 فرصت شغلی ایجاد شده است که امید می‌رود با برنامه‌ریزی مناسب تعداد اشتغال‌های ایجاد شده افزایش یابد.

وی با اشاره به نقش مهم کمیته امداد امام خمینی(ره) در ایجاد اشتغال در استان، تصریح کرد: 30 درصد فرصت‌های شغلی ایجاد شده در استان توسط این مرکز ایجاد شده و مابقی توسط سایر دستگاه‌های مربوطه ایجاد می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه و برگزاری کلاس‌های آموزشی از جمله اقدامات کمیته امداد برای حمایت از اشتغال‌زایی در بین مددجویان است، افزود: کمیته امداد تا اطمینان حاصل نکردن از مهارت مددجو در ایجاد اشتغال اقدام به پرداخت تسهیلات نمی‌کند.

وی ادامه داد: در دو سال گذشته که ایجاد اشتغال برای مددجویان با جدیت در دستور کار قرار گرفته است دو هزار و 500 مددجوی سطح استان خودکفا شده و از لیست افراد تحت پوشش این کمیته خارج شده‌اند.

سهندی یادآور شد: متأسفانه در کنار اشتغال‌زایی و خودکفایی مددجویان استان در سال‌های اخیر تعداد افراد افزوده شده به لیست مددجویان استان نیز افزایش داشته است که دلیل این نیز به مشکلات اقتصادی سال‌های اخیر کشور بر‌می‌گردد.

انتهای پیام
captcha