دبیر جدید ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کرمان معرفی شد
کد خبر: 3948441
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴

دبیر جدید ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کرمان معرفی شد

طی آیینی با تجلیل از زحمات سردار محمد مطهری، دبیر سابق ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کرمان، حجت‌الاسلام محمدحسن مولا به عنوان دبیر جدید این ستاد معرفی شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، طی آیینی که با حضور حجت‌الاسلام روح‌الله میرزایی، قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان و جمعی از مسئولان امروز، 29 دی‌ماه در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کرمان برگزار شد از زحمات سردار محمد مطهری، دبیر سابق ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کرمان تجلیل و حجت‌الاسلام محمدحسن مولا به عنوان دبیر جدید این ستاد معرفی شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان در این آیین گفت: بیشتر تمرکز ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر بر امور و مأموریت‌های محوله است.

وی بیان کرد: سردار محمد مطهری به‌واسطه مسئولیت جدید فرماندهی لشکر وابستگان حاج قاسم سلیمانی امکان وقت گذاشتن در سمت دبیری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان را نداشتند و لذا بنا به تقاضای خود سردار مطهری این جابه‌جایی انجام شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اقدامات انجام شده در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، بیان کرد: در مدت کوتاه فعالیت سردار مطهری به اندازه چند سال کارهای زیرساختی برای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در استان انجام شده است.

حجت‌الاسلام محمدحسن مولا، دبیر جدید ستاد امر به معروف استان کرمان در این آیین با بیان اینکه امیدوارم با مدد خون شهید سپهبد قاسم سلیمانی بتوانم در این مأموریت موفق باشم، گفت: با همکاری و همراهی همه در راستای ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر تلاش خواهیم کرد.

دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر کرمان تأکید کرد: در دیار شهید سلیمانی نباید غارتگر بیت‌المال داشته باشیم.

وی با بیان اینکه با هر مجموعه‌ای که بخواهد به مردم دهن‌کجی کند برخورد خواهیم کرد، ادامه داد: نجابت جای خود را دارد اما نباید هیچ مجموعه‌ای به آمران امر به معروف و نهی از منکر توهین کرده و یا آنها را تحقیر کند.

انتهای پیام
captcha